2010年1月14日星期四

雪國漫遊 Day 6 2010-01-14


噚晚早睡今朝早起,梳完就去食早餐,再check out出發去八食市場。八食市場係一個超大超乾淨嘅街市,除咗好多唔同種類嘅水產店外,仲有乾貨同土產店,邊睇邊行邊買邊映相已經係一種享受,行完我哋仲食埋海鮮BBQ添!


我哋响市場買咗大蝦、帶子、北寄貝同海膽,去到七厘村每人俾咗¥ 200就可以開爐坐低燒嘢食。d海鮮真係好新鮮, 燒好加少少鹽調味已經好鮮甜,好好味!淨食海鮮有d"漏", 再去買咗d本菇金菇,加水用食完嘅帶子殼裝住嚟燒,又幾好味喎! 食飽執好d垃圾就離開啦!




下一站就去八戶附近嘅Aeon Mall行吓。d日用品同家庭用品真係好平好低, 幾難拎都買咗d。行到咁上下係時候起程去青森市啦。



由八戶去青森唔係太遠,但大部份時間都係行國道。 我哋開車無耐就開始天黑,而且又落起大風雪, 唔開車頭大燈乜都睇唔到,開就淨係見到d雪,能見度極低, 我哋唯有將架車開到好慢,以龜速行車。 經過今次決定儘量避免響夜晚開車,真係好狼狽!




幾經辛苦終於嚟到青森市,比原定時間晏咗d,由於大家未肚餓
,諗住先去青森產物館行吓,點知已經閂咗門, 青森巿d舖頭都閂得早,剩低d食店仲開,唯有去食晚飯。 我哋去咗附近有間旅遊書提過嘅食炸豬扒,老闆娘好好人, 仲送咗包糖果俾洛洛。我哋分別叫咗吉列豬/ 牛扒同鐵板燒豬扒,吉列豬牛就麻麻哋, 但鐵板燒豬扒就好juicy好好味, 就連唔鐘意食肉嘅洛洛從此愛上咗食肉!




食飽就番酒店休息嘞,今晚住 Super Hotel,房間式一樣, 不過可以打開窗欣賞吓大雪中嘅青森街頭。 睇咗陣電視執吓嘢就休息喇。 (day 6 )

沒有留言:

發佈留言