2010年1月12日星期二

雪國漫遊 Day 4 2010-01-12


原本諗住今日早d起身,欣賞松島嘅日出,但當然起唔到身啦!瞓醒日頭已經出晒,唯有去食個早餐,再去浸吓溫泉,朝早女湯都係無人,所以我哋可以邊浸 邊映相,舒舒服服浸完就上房執好行李check out嘞!幫我哋 check out嘅亦即係噚日幫我哋 check in、serve 我哋早晚餐嘅三浦先生,永遠笑容滿臉,又醒目又周到,另方面成間酒店又好似得佢一個職員咁,乜都佢做晒,好好笑。臨走前又送咗件玩具俾洛洛,又同洛洛握 手,又送我哋出門口,好nice!
離開松島我哋繼續北上,離開宮城縣到盛岡縣,經過3個幾鐘頭車,到達小岩井農場。停車場泊咗好多架軍車,原來自衛隊派咗批軍人嚟幫手予備雪祭。

冬天嘅小岩井農場其實無乜嘢玩,但都有得睇羊咩咩。不過睇羊咩咩前先要醫肚,去餐廳食個幾好味嘅午餐,再去埋隔離嘅販賣店買行咗陣買cheese cake做宵夜。行咗一陣見個肚有空位,再去牛奶館食個香滑軟雪糕。
食完雪糕就行去羊館睇羊咩咩,再周圍行吓映吓相,見時間唔早,就要上車起程去乳頭溫泉鄉。


車 程比予計嘅長,去到鶴之湯個天已經黑齊,而且非常大雪,去辦事處登記咗就入房。我哋今晚住嘅係好難預約到,有三百幾年歷史嘅本陣。房間好古色古香,仲有個 火爐,火爐唔止用嚟裝飾,仲有實際用途,好似而家咁就燒緊魚嘞。由於我哋未住過d咁古老嘅溫泉旅館,所以覺得每一樣嘢都好特別,不停映相留念,映咗一輪係 時候開飯啦!

今晚響房裏面食,燒緊嘅魚岩亦係我哋今晚嘅主菜,職員預備好飯菜,教我哋燒魚嘅方法就離開。燒好嘅岩魚好鮮甜,再加上大家圍住火爐食秋田鄉土料理另有一番風味。食飽就由職員幫我哋收拾好,舖好床舖。

房間無電視,飯後最佳節目莫過於浸溫泉,我哋先去內湯沖乾淨涼,浸熱個身,再出露天混浴。由於天氣眞係好凍,我哋快手快腳除咗衫圍住毛巾就走出室 外,理不得有無走光就跳落水,匯合已經落咗水嘅爹爹同姑丈。溫泉水由於天氣太凍嘅關係,一d都唔熱,但d水真係奶白色,好滑,洛洛仲叫佢做奶奶溫泉。我哋 一路浸住"奶奶溫泉",一路賞雪,一路傾計。雪越落越大,我哋驚洛洛冷親,就上水返房食宵夜瞓覺啦!

沒有留言:

發佈留言