2010年1月22日星期五

雪國漫遊 day 14 2010-01-22


梳洗早餐後我哋又出動。今日無乜行程,主要係行吓街shopping。第一站就去之前應承咗洛洛要去既Toyota showroom,去到都係剛剛開門,無乜人玩。洛洛玩到唔捨得走,不過我地都要同d車車講byebye啦,因為我哋要去食lunch喇!



我 哋今餐食壽司,去到涉谷已Mark City 嘅壽司店已經大排長龍,我地一家三口排對,姑媽姑丈就行一陣街街。排咗差唔多半個鐘終於有得食啦。我哋坐定研究完menu就會人叫咗一個set,等咗一陣 子終於有得食啦,成個set好多嘢食,附送沙律,茶碗蒸同甜品,好好味。食道飽都攬住個肚走。



食完飯我哋就分道揚鑣,我地一家三口就行原宿涉谷。由於正值大減價,d衫真係好平,收穫幾豐富。行完街街就返酒店放低d戰利品,join埋姑媽姑丈一齊食晚飯。今晚係全個trip最後一晚,我地一就去咗食燒肉放題,食飽就晌池袋遊蕩,行都攰先捨得返酒店休息同執行李


沒有留言:

發佈留言