2010年1月11日星期一

雪國漫遊 Day 3 2010-01-11

起身梳洗完,嘆咗個頗豐富嘅早餐,整理好行理就出發嘞,第一站係酒店附近嘅酒店附近嘅海鮮及青果市場,但去到先知無開。 唯有跳去下一個行程,出發去松島。




由仙台去松島大概只係半個鐘車程,好快就到咗。 第一站先松島市場,果然如其他網友所言,松島市場細得可憐, 映下相就走嘞。






見時間差唔多,就去燒蠔小屋排定隊等食飯,燒蠔小屋都幾難搵, 足足兜咗半個鐘先搵到,泊好車登記咗就坐响度等食, 無聊行去燒蠔小屋後面嘅碼頭映下相,之後一路等,等到洛洛瞓着, 足足等咗2個鐘,捽之有得食喇!





大家坐定定就有職員將一大堆好肥美嘅蠔放上鐵板上面燒, 等蠔燒熟期間小屋嘅婆婆好熱心咁教我哋點開嚎食,又同我哋傾計。 d蠔熟咗,食得喇,我哋急不及待 將d熱辣辣嘅蠔放入口,蠔嘅鮮味加埋海水嘅咸味好正, 由於係放題,我哋響60分鐘不停咁食,食到尾段已經好滯, 婆婆仲不斷幫我哋開蠔,又叫我哋"奸爸爹"食多d,終於食完喇, 再上埋蠔湯同蠔飯,飽晒! 大家食完呢餐嘅結論就係響未來一年內唔會再食蠔, 因為今次食得太盡!





食飽有d眼瞓,所以做d靜態d嘅嘢-遊船河。 我哋去到碼頭啱啱有班船就嚟開, 快快手手買飛跑上船坐定就開船喇, 開船無耐小食部就放咗d卡樂b蝦條出嚟賣, 買咗一包諗住同洛洛去餵海鷗,點知佢唔制,唯有自己出去餵, d海鷗知道有得食,一路追住隻船飛,一有人揸住蝦條就啄落嚟, 百發百中!餵咗一陣再叫洛洛出嚟玩,今次佢肯啦,仲餵得幾開心, 餵咗一陣佢話唔喂啦,原來佢話要留番d蝦條自己食, 如事者我哋入番船倉,坐下食下嘢欣賞松島嘅日落美景。





五十分鐘嘅船程好快過去,落咗船信步行去嚴瑞寺,嗰度古木參天, 又另有一番感覺。





沿路行去攞車,見到有鯛魚燒又買嚟食,不過無噚日咁好食, 見時間唔早就開車返酒店。今晚酒店響松島嘅半山, 小巧但好有渡假氣氛嘅酒店,check in 咗上房嘞,間房都幾大,泰式陳設,最緊要係張床又大又舒服。






趁未夠鐘食飯,我哋去浸浸溫泉。大浴場幾乎無人, 等同浸私人溫泉。舒舒服服浸完,時間尚早就去咗遊戲室打乒乓波, 再去咗lobby食免費供應嘅啫喱同咖啡,終於夠鐘食飯啦!





今晚食牛肉海鮮火鍋,有三種底湯底揀,另外仲有蔬菜粉麵放題。 食完再去食個雪糕再上房瞓覺啦。



沒有留言:

發佈留言