2010年1月20日星期三

雪國漫遊 day 12 2010-01-20


今日我哋會離開東北,返去東京。酒店食在早餐就出發啦。車越往南走周圍嘅樹木就越青綠,真係有d唔捨得白茫茫嘅雪境。我哋下一站係栃木縣既佐野 Premium Outlet,由於路程都幾遠,我哋都途中有停下車休息下。


經過差唔多4個鐘頭車程我哋終於到咗目的地,泊好車我哋就先去food court 食 lunch。午餐食咗簡單嘅烏冬,就開始行 outlet 放血。Outlet面積好大,裡面d牌子大部份香港人都會識,價錢都好低,例如一件x girl嘅薄褸唔使¥5000,一條beams boy既one piece 都係¥3000,但係就要有心機慢慢摷。經過一輪搏殺之後,我哋既收獲都幾豐富,唔經唔覺以經天黑,係時候反東京喇。



由佐野到東京既車程唔遠,不過返到首都圈就有少少塞車,大約1個多d就去到池袋。我哋先酒店卸低行李,由姑媽姑丈去還咗載住我哋11日,縱橫東北既車(有d唔捨得添!)。再check in 上房喇。
我哋跟住個兩晚會住晌 The B Hotel Ikebokuro,一間幾新嘅酒店,房唔算好大,不過張床夠哂一家三口睡有餘,而且乾淨企理,又近JR,啱哂我哋哩d行街精,唯一可以講就係浴室無浴缸,只可以淋浴,不過就算有浴缸我哋都未必會浸啦!

安頓好d行李係時候出去食晚餐喇,今晚食又平有好味既 Pepper Lunch,食飽就行一陣食完先晌池袋行下,跟住返酒店休息喇!

(day 12 完)

沒有留言:

發佈留言