2010年1月17日星期日

雪國漫遊 Day 9 2010-01-17


起身食咗早餐又起行嘞,由於噚晚成晚落雪,要同架車剷雪,洛洛都有幫手架。剷完雪就起程去山形縣啦!



下一站係銀山溫泉,係今晚住宿嘅地方,亦即係今次旅行其中一個重點。由秋田到銀山嘅車程頗遠,途經超市都有落車鬆吓兼買d飲品零食做補給。接近目的地時發現通去銀山嘅路正係"冬期閉鎖"中,唯有再睇地圖搵過第二條路行,好彩唔係嘥咗好多時間搵路,我哋2點半左右捽之到達目的地嘞!



泊好車,男仕門付責攞行李,我同姑媽就行先一部去check in。我哋今晚住嘅係有過百年歷史嘅老牌旅館-能登屋。由於停車地方距離旅館頗遠,check in 完職員會用木頭車幫我哋搬行李到旅館,行李到咗就上房嘞。房間向山,古老但唔陳舊,放好行李就出去行嘞。



銀山溫泉街好短,好快行完,但風景好靚,好似張明信片咁,我哋由街頭慢慢行去街尾,再由街尾行番去街頭,邊行邊映相,太陽好快就開始落山,黃昏同點着咗煤氣燈嘅銀山溫泉街又有d唔同,多咗份浪漫 嘅感覺。行完溫泉街再响豆腐店叫咗客豆腐食,嚟咗日本差唔多10日,我覺得我d日文都進步咗,至少今次買豆腐食可以用全日文應對,所以d豆腐都份外好味。





行到攰我哋就番咗上房休息,姑媽姑丈去買埋呢度嘅名物咖哩包番嚟一齊享用。食完嘢我哋一家三口就去浸貸切洞堀風呂。洞堀風呂响旅館接待處側,去到等咗一陣就到我哋,入到去有個小小嘅脫衣處,除咗衫沖身後就開始浸啦。溫泉水都幾熱,洛洛要一陣先適應到,不過都好開心,因爲可以一家三口一齊浸浴。




我哋浸完貸切就八番房休息,輪到姑丈姑媽去浸,再會合一齊食晚餐。晚餐又係會席料理,都幾豐富同好味,食到一半旅館嘅女將仲入嚟同我哋打招乎,仲攞咗d自家腌制嘅泡菜俾我哋品嚐。



食完晚飯再去浸溫泉,唔知係咪臨近男女湯對調嘅時間,所以無人浸,浸咗一陣有工作人員入嚟提醒我哋要換場,我哋就快手快腳著番衫出去等d男仕。點知原來佢哋唔知要換場,一路都未出嚟,大浴場門囗開始聚集一班等住浸溫泉嘅阿婆,我見勢色唔對就硬著頭皮入去叫佢哋快d出嚟。佢哋一出嚟班呀婆即刻入去,唉!真係失禮曬!



返房放低d嘢,姑丈提議出去行吓映相,姑媽就同洛洛响房玩,我哋就出咗去行。夜晚嘅溫泉街無乜人,同日頭嗰陣好唔同,感覺好寧靜舒服,映完相就返房食甜品,再覺覺豬喇!



(Day 9 完)


沒有留言:

發佈留言