2010年1月9日星期六

雪國漫遊 Day 1 2010-01-09

同上次旅行相隔半年,我哋又出發喇!今次目的地係我想去咗好耐嘅日本東北,早半年前已經開始籌備到今日起行,就好似逐步完成自己嘅夢想,心情好興奮。屋企食完晚飯就出發去機場,順利 check in 就先去咗 Burger king 食宵夜,再去閘口等上機,由於今晚零晨機,洛洛玩咗一陣都頂唔順瞓着咗,直至上機嗰陣先醒,醒咗又話要睇飛機起飛,又話要食嘢,搞咗一輪先肯瞓返,而我哋食完夜粥都瞓喇!

























清晨六點幾到達羽田機場,攞咗行李就去附近買麵包做早餐,再去機場嘅 Toyota Rent a Car Counter 租車,由於機場係禁區,所有攞車還車都要响機場附近嘅支店進行,而 counter 嘅職員幫我哋確認資料後就安排 shuttle bus 送我哋去支店。去到攞咗車滙合埋早一日到嘅姑媽姑丈就開始我哋15日嘅旅程。



由於我哋一家三口實在太攰,上車無耐已經瞓曬,直至我哋㗎車離開咗東京去到驛站先起身去吓厠所鬆吓,跟住又再上車瞓返,中途經過 Aeon Mall 就落車買咗d日用品同飲品食物呢幾日用。










我哋一路沿住東北自動車道北上,沿途風景一路遷, 見到周圍有積雪就知道我哋已經進入東北地區, 下晝2點幾我哋就到達福島縣嘅大內宿,響車度見到已經落緊雪, 大家都好興奮,著好晒禦寒衣物我哋就落車,由於大家都好肚餓, 決定先去食咗晏,再去玩雪映相。













午餐係呢度嘅名物ー大葱蕎麥麵,食麵嘅舖頭好古老, 重有一個個火爐,好有風味,我哋叫咗大葱蕎麥麵、 天婦羅同燒岩魚,d嘢賣相就幾好,但味道就麻麻。食飽就上主菜- 出去玩雪嘞!































大內宿積雪頗厚,但又軟棉棉,洛洛初次見到落雪表現好興奮, 係咁踩d雪,又伸手想捉住d雪,玩得好開心,而大人就不斷映相, 因為大內宿嘅雪景真係幾靚。
































雪越落越大,我哋驚洛洛頂唔順決定上車走嘞。由於東北早天黑, 我哋先返郡山酒店,放好行李再去附近嘅Aeon Mall 行一陣同食晚餐,今晚只係普通餐廳食,但又出奇地幾好味, 食完就返酒店嘞!






















今晚住郡山Comfort Hotel,一般商務酒店格局,掠嫌枕頭較扁,瞓得麻麻舒服, 但張床都夠大,夠2個大人1個細路瞓,而且勝在有free wifi,好方便,價錢又唔貴,仲包埋早餐。












沒有留言:

發佈留言