2010年1月18日星期一

雪國漫遊 day 10 2010-01-18


一早起身梳洗後就去広間食早餐,食完就返房執嘢check out 啦。由於好多住客同時check out,所以都要等一陣,check out 完等緊職員幫我哋送d行李出去時旅館嘅職員仲送咗幾張明信片俾我哋同榶果俾洛洛。
順利搬咗行李上車,出發到下一站,山寺喇。山寺同銀山好近, 半個鐘多d嘅車桯就到嘞!搵地方泊好架車就開始上山嘞。



山寺顧名思意就係依山而建嘅寺廟群,而最出名係嗰仟幾 級嘅樓梯,對一般人嚟講呢千幾級樓梯可能濕濕碎, 但對我哋呢d少運動又帶住個未夠三歲嘅豆釘嘅人就好有難度。 初初嗰段大家都行得幾快,但行到咁上下洛洛開始。 ,我哋都有停低休息下。山寺風景好靚,好恬靜舒服, 我哋途中都映咗好多相。行吓停吓,我哋摔之上到最高嘅嚴瑞寺, 由上面腑瞰山腳,景色就好似幅畫得好細緻嘅水墨畫,好靚!











映完相見時間唔早就開始落山,落比上山快好多,好快我哋就已經到咗山腳,仲响小賣店買咗d紀念品先走。今日洛洛真係好叻,因為嗰千幾級樓梯上落都係自己行,而且無乜扭計,真係低錫。
行完山我哋就響山腳嘅食店食咗個稍遲嘅午餐,再出發到蔵王。





上車後因為大家都好勞累,所以好快就瞓着咗, 瞓醒就已經進入蔵王山區啦。 搵到旅館泊好車就拎埋行李去check in。當初plan行程嗰陣最想住嘅係蔵王四季酒店, 但唔知點解我哋入住嗰兩晚都俾人包咗,最後唯有住佢嘅姐妹旅館。 房間都係一般溫泉旅館格局, 我哋settle好就先去沖涼同浸一陣溫泉,溫泉水好熱, 不過就好舒服。浸完溫泉就去餐廳食晚餐,晚餐又係日式料理, 不過比之前嘅分量同質量都差d,食完就返房休息啦。


沒有留言:

發佈留言