2010年1月16日星期六

雪國漫遊 Day 8 2010-01-16


瞓醒一覺梳洗後先去浸陣溫泉,再去食早餐。早餐好豐富,有青森蘋果汁任飲,食完早餐仲可以攞個青森蘋果走!食完早餐返房執好行李就 check out喇。職員幫我哋搬咗行李上車,就响酒店門口同我哋揮手送別,直至我哋駕車駛離佢哋嘅視線。真係好佩服佢哋認真同殷勤嘅待客態度,只係著住件薄薄嘅恤衫冒住風雪嚟送別客人,我諗淨係日本人先做到。




離開青森縣,我哋又番去秋田縣,下一個目的地係角館, 途經驛站抖吓行吓又起行,差唔多要成4個鐘先到。 我哋先去食呢度好出名嘅佐騰養助食稻亭烏冬,點知去錯咗販賣店, 唯有買咗d乾烏冬走,再出去求期一間烏冬店食晏。



角館除咗稻亭烏冬出名外,比內地雞都好出名, 所以我哋除咗烏冬外,仲食咗親子丼同雞串燒,都ok好食啦, 食完就出去行吓影相啦。





出面大雪紛飛,襯埋又長又直嘅街道同古色古香嘅日式建築物, 好有風味。原本諗住參觀武士之家,但驚洛洛會嘈住晒, 所以轉咗去參觀醬油廠,行咗陣就離開角館,出發去秋田嘞。





秋田同角館只隔半個鐘左右嘅車程,好快就到, 到埗先去酒店check in,今晚住 Comfort Hotel上房放好行李就出去。先去附近嘅百貨公司行咗陣, 再去食晚飯。晚餐晌附近餐廳解決,餐廳食日式fusion菜, 餐廳裝修幾靚,d嘢都幾好食,不過都幾貴,食完就番酒店休息喇。


沒有留言:

發佈留言