2010年1月19日星期二

雪國漫遊 day 11 2010-01-19

起身梳洗後就到餐廳食早餐,早餐尚算豐富,食完上房換完衫就出發去睇樹冰喇。






我哋去到泊好車就去買上山纜車嘅車票,再預備上山。大部份上山嘅乘客都帶住齊備嘅滑雪工具,我哋係小數唔滑雪嘅遊客。响纜車望落去見到越近山頂d樹 上積雪越厚。纜車好快就到咗高原樹冰站,我哋要再撘多一程纜車再上山。 站。未出站已經見到出面模糊一片,氣溫顯示出面只得零下10度,單憑自動門開關期間吹入嚟嘅風雪就知出面嘅天氣極其惡劣,商量後姑媽陪住洛洛响餐廳等,我 哋就出去映相。































做好防措施我哋就出去嘞,出面好大風雪,能見度極低,幾經辛苦申苦終於行到去地蔵王度,映咗幾張相就行番去車站附近睇樹冰,但因為實在太大風雪,睇 唔清楚樹冰個樣,所以放棄返入室內休息下,轉到姑丈姑媽出去。佢哋映完相天氣仍未好轉,所以我哋就決定搭番纜車到山腳。點知我哋上咗纜車無耐天氣居然好 轉,仲出埋太陽添,真係激死!

































落到山腳我哋就去滑雪場附近嘅餐廳食午餐,本來不抱任何希望,點知又幾好食喎!















食完飯後我哋番咗酒店換衫,再出發到酒店附近另一滑雪場,租咗個雪兜俾洛洛玩。有咗上次響輕井澤玩雪兜嘅經驗,洛洛一d都唔驚,仲叫陪佢玩嘅姑丈有咁高去到咁高。玩到咁上下,我哋就返酒店休息,而姑媽姑丈就去溫泉街行下。




















晚餐又係酒店提供,同尋日一樣都係麻麻哋,食完飯就浸溫泉,再返房休息啦。(day 11  完)


沒有留言:

發佈留言