2014年9月24日星期三

三儍襲本州 day 8 23/8/2014

今日唯一嘅行程就係去Universal Studio,起身食咗早餐就出發。去到Universal studio都係開咗門唔係好耐,但就已經人頭湧湧,買咗飛就入場。



入咗去其實有d迷茫,因為唔知行去邊玩d乜先好。見到Spiderman就諗住排隊玩,不過原來有高度限制,最想玩嘅貓貓唔夠高所以無得玩,失望到喊。為咗令佢開心番,我哋去咗Backdraft睇火災現場,雖然明知係假嘅,但真係感受到火嘅熱力同威力,好正!



玩完出嚟係時侯認真研究有乜啱玩,發現好多games都唔啱貓貓玩,所以決定先陪兩個細玩,等佢哋瞓晏覺先同哥哥玩。我哋下一站去Wonderland,諗住d機動遊戲應該都ok,點知有d都係有高度限制,好彩都有少量games都啱貓貓玩,加上室內palyground都好啱貓貓翹玩,而且仲佈置得好靚,所以佢哋都好開心。




玩完見開始肚餓就去醫肚,我哋揀咗食漢堡飽,食物價錢唔算好貴,亦包裝得好靚,不過味道就一般,食完又去玩過。



啱俾貓貓翹翹一齊玩嘅唔太多,我哋揀咗Jaws-坐船仔睇大白鯊,對佢哋嚟講已經新奇刺激又好玩。玩完差唔多夠鐘去Harry Portter魔法世界。



其實我哋一集Harry Portter都無睇過,不過呢個景點係新開,嚟到無理由唔入去睇下。我哋入園無耐已經拎定整理券,預約咗入Harry Portter魔法世界嘅時間。入去時已經要排隊,入到去更加人頭湧湧,不過裏面又真係幾靚。由於太多人,所以我哋映下相行下就走。



出番去最細個兩個已經要瞓覺,我同哥哥趁佢哋瞓咗就去玩 Space Fantasy,好刺激好好玩,玩完兩個都差唔多醒,所以就一齊去睇4D電影,睇完已經7點幾,是見開始肚餓就離開 Universal studio,返出去道頓堀食飯。

出到去行咗一轉都唔知食乜好,但三儍就對道頓堀嗰d大型公仔看板極之有興趣,睇到好開心,同佢哋映完相時間已經唔早,求其入咗間舖食天婦羅,哈,估唔到又幾好味,食飽就番酒店喇。



(day 8 完)

沒有留言:

發佈留言