2014年9月16日星期二

三儍襲本州 day 6 21/8/2014

今日我哋會去岡山。朝早好早就要起身,整理好行李食完早餐之後就check out。同上次一樣,因為唔想抬喼,所以只係拎咗輕便行李,個大喼就寄去大阪嘅酒店,今次寄喼比上次仲要平,只係¥1200,搞掂哂就搭地鐵去JR京都站返落大阪。

由今日起我哋會用 Kansai Wide Area Pass,只係俾¥7200就可以响關西地區連續4日任搭JR,仲包埋去由大阪至岡山嘅山陽新幹線,真係好低,因為一程新幹線都要差唔多¥8000,只係搭一程都已經賺咗,不過因為Pass只係包由大阪去岡山嘅新幹線,所以要先去新大阪站,再响新大阪轉車去岡山。同上次樣,三儍新幹線又係興奮到儍咗,上咗車食下小食睇下風景玩下影下相,大概一個鐘左右就到咗岡山。



到咗岡山我哋先去酒店放底行李,今晚我哋住岡山後樂酒店,距離JR站只有7、8分鐘路程,但因為天氣實在太曬太熱,好似行咗好耐先到咁,我哋放底行李就搭JR去倉敷行outlet。到咗倉敷先去outlet附近嘅mall食午餐,由於天氣太熱所以大家決定食蕎麥麵,求其入咗間食,估唔到不單止幾好味,仲幾低食。



食完我哋就行outlet。日本人真係好細心,行outlet小朋友會好悶,但就為咗行outlet變成親子活動,所以响outlet周圍有遊樂場樹屋等遊樂設施俾小朋友玩。三儍見到有公園有樹屋已經走咗去玩,不過好彩玩完都肯乖乖吔陪我哋行街街。行完outlet再行埋隔離嘅mall,見時候唔早就起程返岡山。



返到岡山我哋就去Toyota攞車。因為我哋聽日去嘅地方响郊區,自駕會方便好多,所以預先已經上網租定車,去到出示番passport、國際駕駛執照、同予confirm booking嘅email,簽好文件就可以check車。值得一讚就係岡山駅前店service好好,佢哋預備咗d樽裝飲品俾客人免費飲用,另外,佢哋將租車條款翻譯成中英文,放咗入 i pad 度方便輔助解說,唔駛雞同鴨講,清晰賺慳唔少時間。搞掂哂手續就可以攞車,我哋今次租嘅係 Ractis,車仔細細,好彩都坐得到賺放得落㗎重型bb車。



攞咗車我哋就番酒店,酒店有車位供應,泊好車我哋就check in 上房。間房係family room,張床係兩張queen size bed 拍埋一齊,夠哂我哋一家五口碌,間房面積好大,三儍就最開心,因為有好多地方俾佢哋走動。



上房休息夠就要預備食晚餐,其實無計劃食乜,只係响酒店附近行咗圈之後決定食燒肉放題,上到燒肉店唔駛等就有位。我哋叫咗¥3000一位嘅放題set,menu有一百種食物任揀,除咗唔同種類嘅豬牛雞海鮮外,仲有蔬菜沙律,烏冬麵炒飯等料理同埋雪糕甜品。d食物好新鮮好味,份量好足,上菜同落order都好快,不過美中不足係放題得90分鐘,唔多夠時間食。



食飽飽我哋就响酒店散下步,行埋酒店下藥房就返房休息喇。



(day 6 完)

沒有留言:

發佈留言