2014年9月19日星期五

三儍襲本州 day 7 22/8/2014

今日節目豐富,所以一早就起咗身,去酒附設嘅餐廳食早餐。早餐係酒店包埋,食物選擇唔算好多,但都ok好食,d咖啡仲好好飲,食飽上房拎埋行李就check out。呢間酒店價錢唔貴,都係一萬円左右一晚,但無論地點、房間、服務都唔錯,如果下次有機會再嚟岡山都會住番呢間酒店。



今日天氣麻麻,一早開始有雨,好彩我哋有租車,如果唔係就會好狼狽。上車坐定定就出發去Kirin位於岡山嘅啤酒廠參觀。工場見學要預早上網預約,完全免費,我哋因為行錯路所以遲到咗10分鐘,去到參觀嘅tour已經開始咗,不過職員叫我哋先登記資料,之後等其他參觀者睇完介紹viedo就join埋一齊參觀工廠。我哋睇咗點樣釀製啤酒,又睇咗點樣將啤酒入罐包裝,三儍雖然聽唔明日文解說,但都覺得好新奇得意,參觀tour大概一個鐘左右就完咗,完咗就安排咗試飲,有啤酒同埋Kirin其他產品如茶、果汁等選擇,仲有俾埋小食我哋邊食邊飲,飲飽食醉响記念品店買咗d手信就去下一站。



下一站就係去摘桃。其實好多年前已經想嚟岡山摘桃,今次都算還咗心願。由Kirin啤酒廠到桃園唔駛半個鐘車程就到,桃狩係預約制,之前已經上網book咗,去到俾咗錢就有職員帶我哋去特定嘅桃樹,教我哋點揀桃同摘桃,由於我哋book咗摘6個桃,即係每人都可以試摘一次,都算係個幾特別嘅體驗。摘完桃可以拎走,之後就去食桃,我哋分別係有2位試食2個桃而1位係任食,d嬸嬸拎咗d好靚嘅桃出嚟教我哋點切,睇完示範就開始食喇,我同三儍就分享4個桃而爹爹就任食,d桃真係超香甜勁多汁,連平時唔食生果嘅哥哥都食咗大半個,不過我因為要睇住三儍唔可以儘情食,d嬸嬸見我顧得d細唔得閒食仲得登拎多個桃切好請我食,好感動呢!d桃好大個,食一個已經飽咗一半,但係爹爹居然响半個內食咗7個桃,勁!



食桃食到好飽,飽到到咗食飯時間都唔肚餓,決定加插多個行程,就係去倉敷嘅美觀地區。去到諗住泊低㗎車,不過停車場好貴,泊20分鐘要300円,但去到又無埋由唔行,所以都照泊。美觀地區風影好靚,沿河好多好有特色嘅舊建築,不過因為泊車費實在太貴,唔可以慢慢行,行咗陣映下相就走喇。



時侯唔早,見有d肚餓就去附近嘅Aeon mall,搵咗間日式家庭餐廳食飯。價錢唔算平但麻麻好食,食完就揸車番岡山還車,再撘新幹線返大阪。



因為岡山係中途站,駕車好full所以無位坐,好彩車程一個鐘左右,到咗新大阪站我哋就去酒店check in。今晚我哋住嘅酒店係新大阪站上面 Remm Hotel。上到12樓嘅lobby check in,攞埋之前寄嚟嘅兩個喼就上房。同之前住嘅唔同,呢間酒店行型格路線,酒店房唔算細,但因為間房有差唔多一半係浴室,所以唔多地方走動。房裡面除咗兩張好舒服嘅床之外,仲有按摩椅,行得攰可以按下摩。放低行李我哋去咗梅田行咗陣,買咗d嘢食番酒店食。酒店個浴室好正,沖咗個靚涼就瞓覺喇。

(day 7完)

7 則留言:

  1. 請問點樣上網BOOK位,可否教一教我呀。thanks

    回覆刪除
  2. 另想問下在大板出發, 是否很遠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔近,坐新幹線都要個半鐘,自己揸車要2個幾鐘,所以可以的話stay一晚會無咁趕

      刪除
  3. 請問日文名字全形片假名如何翻譯.因為我一直無法上網預約.我不會將我的名字翻成日文全角片假名.您可以幫幫我嗎?我的名字:李蕙如 謝謝您.

    回覆刪除
  4. 應該係:
    リー(李)
    フゥイルー(蕙如)
    你可以去呢度睇下,有得網上翻譯㗎:http://dokochina.com/katakana.php

    回覆刪除