2014年9月10日星期三

三儍襲本州 day 4 19/8/2014

今比之前早咗d起身,因為要撘新幹線落京都。起身換好衫pack 好行李我哋就將其中一個喼拎落 front desk,用宅配便送去大阪。雖然要俾差唔多仟五円,而且要隔日先到,但諗到唔駛拎住過裝滿污糟衫同戰利品,响大熱天時四圍走就覺得物超所值。

寄完行李我哋就去酒店附近嘅松屋食早餐,食完就番上房拎埋d行理check out,出發去東京站撘新幹線。因為預咗今日會比較趕,所以早一日已經買定新新幹線嘅車票,二、三儍未到6歲,可以免費乘搭。大人車票要¥13000,一d都唔平,但就慳好多時間同舒服好多。我哋買嘅車票係自由席,平指定席1仟円左右,無mark定位,有機會無位坐,但好處係出票後4日內坐任何一班車落京都都得,唔駛限定邊班車,方便我哋呢d帶住小朋友,隨時有突發事發生唔可以肯定on time上車嘅人。就好似今日,我哋比原定時間遲咗個幾鐘先去到東京站,買咗便當就去月台等車。



正如所料,三隻怪獸見到㗎新幹線列車已經開心到顛咗,响車頭點映完相之後就排隊等車。由於由東京去關西嘅車好密,而且東京站係總站,所以我哋好輕易就搵到位坐,坐定定開車之後就攞d便當出嚟食。同我睇卡通電視好大分別,點解d主角可以好他調地邊食便當邊欣賞沿途境色而我哋唔係囉!幾經辛苦終於食完便當,食埋甜品清理好垃圾我哋先叫做有得抖抖,可以上下網映下相,大概2個鐘多d我哋就到咗京都喇。



我哋先去酒店放低行李,由JR站去酒店仲要搭一程地鐵,去到四条烏丸仲要行多10分鐘先到。我哋今晚住三井花園酒店(四条店),揀呢間酒店係因為京都酒店普遍都係貴,呢間平得嚟comment好好,而且又有個大浴場可以浸下。終於到咗酒店,第一印象好好,職員好nice同我哋打招乎,front desk 嘅 staff好有效率好有禮貌,好快已經搞掂哂check in 手續,仲有staff
拎咗d小玩具送俾三儍,氹到佢哋好開心。搞掂哂上房喇,我哋book 咗3人房,間房都幾大幾新,張床仲好舒服𠻹。



放好行李抖咗陣我哋就出去,原本plan咗今日去清水寺,不過而家已經下晝3點幾,比原定到京都遲咗2個鐘,所以更改行程去附近嘅錦市場行。錦市場係一條商店街,專賣食材,我哋就最鐘意行呢d食品市場 ,邊行邊睇邊食邊買,連三隻怪獸都唔覺得悶。唔經唔覺已經行完錦市場,見時間仲早,就行埋過去袛園。



由錦市場行過去袛園經過河原町同鴨川,鴨川風景好靚,企响橋睇風景仲有陣陣涼風吹住,真係舒服到唔想走。我哋映完相睇完風景就繼續行去袛園,搵到花見小路就行入去,周圍d建築物都好靚好有特式,仲有好多人特登著埋和服嚟遊覽映相。



行完袛園行番去河原町行咗陣街,見開始有d肚餓,就行番去酒店方向,沿路搵嘢食。我哋今晚去大户屋食晚飯,d嘢平得嚟都ok好食。食完就番酒店,嗲嗲帶哥哥二個大嘅去浸溫泉,我就國同細嘅响房度休息,佢哋浸完買埋雪糕返房,一齊食完就上床瞓覺喇。




(Day 4完)

沒有留言:

發佈留言