2014年9月11日星期四

三儍襲本州 day 5 20/8/2014

由於噚晚無去浸浴,所以今朝好早起身去浸。大浴場d水幾熱,正好一鬆弛一下,浸完再返房瞓多一陣,瞓夠先起身食早餐再出去。

今日去清水寺,其實幾年前我哋嚟過京都,不過上次落大雨所以去唔到清水寺,所以今次補番去。由酒店去清水寺最方便係搭巴士,而巴士站就响酒店附近,好方便,不過最高難度就係收咗㗎bb車,等到有巴士時再啲㗎bb車同3隻怪獸上車。我哋搭嘅巴士等咗一陣就到,不過因為清水寺係熱門景點,所以㗎巴士都多人搭,車程大概20分鐘左右就到清水寺。我哋响落車前先同司機叔叔買巴士嘅one day pass,大人500円,原本我哋想買2大1小,不過司機叔叔望咗哥哥一眼就話2個大人就ok,咁又慳番250円。



其實嚟清水寺之前有考慮過帶唔帶bb車,但因為貓貓實在太重,加埋翹翹一齊瞓哂覺的話就唔知點算,所以之前已經做咗功課,搵到有人推bb車遊清水寺嘅分享,決定帶bb車。落咗車我哋由五年坂上清水寺,五年坂上清水寺一路都係斜坡,無樓梯,所以可以唔駛抬車就上到去,不過我哋呢㗎係孖b車,仲要坐住兩隻怪獸,所以推起上嚟都頗吃力。終於上到清水寺,清水寺好大,風景好靚,而且可能因為上到半山,所以有陣陣涼風住,好舒服。我哋慢慢行慢慢睇,周圍映下相,好快已經2個幾鐘,係時候食午餐,我哋就離開清水寺喇。



因為推住bb車,所以唔可以行二年坂三年坂,只可以由清水坂行番落去,再搭巴士去袛園食晏。由於太肚餓,所以求其樁咗入一間食店食蕎麥麵,估唔到都唔錯。



原本plan咗食完晏去伏見稻荷大社,但天氣實在太熱,加上食完嘢已經接近3點,所以決定改為响周圍行下。行經好出名嘅抹茶甜品店辻利見到舖面d雪糕甜品好似好吸引咁,雖然好多人排隊,但實在太想食,而且我哋有時間,所以都照排,排隊期間d店員仲好體貼咁送上冰毛巾同綠茶俾我哋消暑。由於我哋啱啱食飽飯無耐,所以只係叫咗2份甜品,分別係芭菲同刨冰,2份都超好味,茶味好香好濃,尤其個刨冰唔同平時加糖漿嗰d ,佢係用抹茶雪成冰先刨碎, 唔會食到尾無哂味,而且甜度啱啱好,好消暑解渴,食完成個人涼哂,再嘆番杯香濃嘅焙茶清一清口嘅甜味簡直完美。原本諗住2份甜品share都夠食,最終要再叫多份刨冰先夠喉。



食完甜品就搭巴士去京都站買 Kansai Wide Area Pass預備聽日用,再行下京站附近行下街。因為晏晝食得太多嘢,所以夜晚唔係好肚餓,加上行咗成日已經好攰,所以我哋就响百貨公司嘅食品部買便當返酒店食。便當雖然涷咗,不過都幾好食,食完我哋去浸浴,再返房休息喇。


(day 5 完)

沒有留言:

發佈留言