2014年9月3日星期三

三儍襲本州 day 3 18/8/2014

今日我哋做遊客會做嘅嘢,就係去名勝觀光,目的地係淺草雷門同 Skytree。起身食完早餐之後就出發,先搭JR到淺草,雷門响出咗站行2分鐘就到。由於呢度係個好出名嘅景點,所以超多遊客,想同個大燈籠映張合照其實都有d難度。幾經辛苦映完相就經過雷門行去淺草寺,沿途經過好多買人形燒同手信嘅舖頭,由於三儍未見過所以覺得好好奇咁慢慢行慢慢睇。終於行到去淺草寺,但因為天氣實在太熱太曬,而且太多遊客,唔想同人迫,所以沿路行番出去,仲中途買咗雪糕邊行邊食。




下一站係 Skytree。之前睇過資料話由淺草行去Skytree只係十幾分鐘腳程,所以決定行過去。點知....,足足行咗大半個鐘,明明無行錯路,但係望住Skytree就好似海市蜃樓咁,行極都未到,雖然沿途風景都ok,但响30幾度高溫下,拎住一袋二袋小朋友用品,推住坐住2個小朋友嘅bb車,曬住太陽行都幾攞命。終於行到去,但我哋已經又餓又渴,所以決定先搵食,休息一陣。



Skytree 同淺草一樣,周圍都人頭湧湧,連餐廳都係。係咁多間餐廳之中被我哋發現之前响仙台食過嘅燒牛舌,嗰一餐真係好回味,所以今餐都係食牛舌。舖頭好多人等位,我哋要排咗大半個鐘先有得食,不過都值得嘅,因為真係好好味。我哋叫咗兩份再鹽燒牛舌套餐,一份燉牛舌套餐同一份香腸併盤。鹽燒牛舌每一件都好厚,咬落去好彈牙多汁又唔韌;燉牛舌d汁好濃,牛舌燉到好林,啱啱好;個香腸併盤好惹味,用嚟餸啤酒一流。




因為上塔嘅入場費唔平,而且又唔係特別想上去,所以我哋最終無上塔,只係响 Skytree嘅mall裏面行下,其實除咗土產店叫做特別d之外,其他舖都係同百貨公司/mall都差唔多,所以行咗陣就決定返池袋行街。番到池袋我哋行咗 Muji,Beams等香港常見品牌,其中因為Muji裝修大減價,俾我哋用2仟円左右買到3件衫1條褲俾三隻怪獸,真係平到笑。

行完街街返酒店稍為休息就出去食飯,因為已經好攰而且想早d返酒店執行李,所以晚餐只响附近嘅和民食,上到去唔駛等位不特只,職員見我哋有小朋友,仲問我哋係咪唔食煙,最後俾咗間房我哋,一來唔怕嘈到人,二來無乜煙味,真體貼。我哋叫咗d雞翼、餃子、簥麥麵等,d 嘢都ok好食。食完行咗一陣激安店就番酒店,因為要整理行理預備聽日一早check out。




(day 3 完)

沒有留言:

發佈留言