2014年9月1日星期一

三儍襲本州 day 2 17/8/2014

今日係shopping day。瞓醒覺食完早餐就先响池袋行街,行咗2個零鐘已經收獲甚豐,我哋先將戰利品拎咗番酒店,休息一陣,再出發去涉谷食壽司。



呢間壽司店我每次嚟東京都一定會嚟食,而每一次都要排長龍。今日雖然已經晏咗,但依舊都係咁多人,好在三儍都肯合作乖乖排隊,等咗半個鐘左右先有得食。我哋叫咗2個特選壽司set同3個兒童餐。可以講句,响呢度叫兒童餐俾3隻怪獸食簡直嘥錢,因為個set差唔多一半係生嘅,而佢哋根本都未識欣賞魚生住,食咗少少就放咗响度,要我哋執手尾,總知對散叫d熟嘅壽司俾佢哋食算數。至於我哋嘅壽司set,食落唔多新鮮,可能因為如店外吿示所言,因颱風關係魚獲受影響,d魚無咁新鮮,影響咗食物質素。呢餐埋單要8仟幾円,唔算好貴,但就好失望。



食完飯我哋就沿路行落去原宿,途經Kirin beer garden,原本我唔多鐘意日光白白飲啤酒,不過天氣實在太熱,加上呢個係啤酒沙冰,仲有菠蘿味,所以賣600円都買杯試下。唔,果然好清涼好解渴,不過菠蘿唔重,如果菠蘿味重少少重正。



其實行原宿最大目標係 Laforer,而帶住三隻怪獸應該好難掃貨,所以嗲嗲帶住3隻嘢周圍行下,而我就用45分鐘掃貨,買完好滿足搵番佢哋,再去竹下通行,沿路行到JR站,再撘車番池袋。

由於行咗成日已經好攰,加上lunch太飽,所以我哋決定行完超級市場買早餐,再响酒店樓下嘅松屋買便當番房食。

(day 2完)

沒有留言:

發佈留言