2019年9月28日星期六

三儍襲山陰山陽day 9 5/8/2019

朝早起身我哋就落樓下食早餐,早餐款式雖然唔多,但味道唔錯,而且好多食材都由本地農夫提供,保證新鮮。食完早餐我哋就 check out,去酒店附近嘅四國鐵路文化館,呢間文化館比較細,主要展示四國嘅舊火車同鐵路資料。雖然三儍去過好多唔同嘅鐵路博物館,但依然玩得好開心。因為呢度好細,差唔多一個鐘就玩完去下一站喇。



我哋跟住去附近嘅愛媛科學總合博物館,佢嘅規模無名古屋嘅咁大,但一樣咁好玩,裏面有好多有關科學嘅遊戲,無論大人同小朋友都啱玩,呢度最特別嘅係有一個恐龍同古生物嘅展區,展示左好多恐龍同埋古生物嘅化石,仲有一組活動嘅恐龍模型,鍾意恐龍嘅細佬睇得好開心雖然呢度唔係太多,但唔覺唔覺都玩左兩個鐘,係時候要出發去下個景點。


我哋原本打算直接去到道後溫泉,不過途經一個幾大嘅公園,所以都上去玩咗一陣,不過個公園比較舊,而且好多小昆蟲,三儍玩咗一陣就叫住要走,而我哋就開始肚餓,所以去道後溫泉前先食個午餐。由於天氣好熱,大家都無乜胃口,所以一至決定去食蕎麥面。我哋去嘅係連鎖蕎麥麵店,一人叫咗一個餐,果然好似網上評語咁,低食夾大件,而且味度好好,冷蕎麥麵好彈牙,食完透心涼。食飽就起程去道後溫泉喇。


我哋今晚住道後溫泉椿館,揸車去到酒店停車場口已經有職員過嚟指示泊車位,泊好車再有職員過嚟幫我哋拎行李去大堂,大堂裝修華麗,仲有個流愛媛柑汁嘅水龍頭可以俾住客自己斟果汁飲,check in 咗我哋就上房。我哋今晚book 嘅係和洋室,間房唔算好大,不過裝修好新好精緻好舒服,仲有一個露台,我哋响房休息一陣就出去行街。


行出酒店就係溫泉街,呢度最出名就係道後溫泉本館,連宮崎俊動畫千與千尋嘅油屋都以道後溫泉本館為藍本,映完相我哋慢慢行去車站,呢度另一個出名景點就係少爺列車,典故來自夏目漱石一本以松山市做舞台嘅小説「少爺」裏面登場嘅列車,雖然無睇過呢本書,但嗰㗎蒸氣小火車好精緻好靚,三儍都主動要求映相。溫泉街仲有好多舖頭好似土產店同手信店行,行完街街我哋就返酒店。


上我哋返酒店就換衫去浸溫泉,不槐為出名嘅溫泉鄉,呢度嘅溫泉好正,浸完成身鬆哂,浸完溫泉上房抖一陣就去餐廳食晚餐。今晚晚餐係自助形式,食物選擇都算多,除咗一般魚生冷熱盤甜品之外,仲有專人即煎和牛同燒壺螺,味道好好,食飽飽我哋就去酒店嘅土產店行咗陣,再去酒店大堂睇表演。


酒店每晚九點就會有太鼓表演,我哋今次都係第一次睇太鼓表演,雖然對太鼓認識唔深,不過表演無冷場好好睇;睇完表演之後鼓手更即場叫d小朋友出去試玩,三儍就梗係有玩埋一份,仲玩得好開心添,玩完我哋就返房休息喇。


day 9 完)

沒有留言:

發佈留言