2019年9月11日星期三

三儍襲山陰山陽day 5 1/8/2019

今日一早起身食完簡單早餐之後就check out。第一站我哋白兔海岸,呢度有好靚嘅沙灘同海岸線,仲有一個小神社白兔神社,雖然風景好靚,但因為太陽太猛天氣太熱,映完相睇多陣風景就上車走喇!


跟住嘅時間我哋就揸車去大山玩。第一站我哋去摘藍莓。由鳥取揸去大山嘅小林觀光藍莓園大概個半鐘左右。入場費大人500円小朋友300円,不限時間响園內任摘任食。俾咗入場費職員就帶我哋去藍莓田,教我哋點揀熟嘅藍莓同點摘就俾我哋自己慢慢摘。雖然三儍唔係特別鍾意食藍莓,不過呢度啲藍莓都幾清甜,而且又有得食又有得玩,三儍都好開心。不過因為天氣好熱玩左半個鐘就已經成身汗,所以我哋就決定離開啦。


下一站我哋就去牧場大山牛奶之里食午餐,原本我哋想食燒肉,不過去到餐廳所有燒肉套餐已經賣哂,好彩牧場有另一間食西餐嘅餐廳可以俾我哋去食午餐。我哋坐叫兩份兒童餐、蟹肉意粉,pizza同牛扒餐,d嘢食味道唔,出乎意料地好食。食飽飽就諗住去睇下d牛放牧,不過唔知係咪天氣太熱,d牛全部响牛舍無出嚟,我哋唯有响牧場四圍行下映下相,再响土產店試下呢度出產嘅牛奶同埋食牛奶雪糕就走喇。

因為牧場好快行完多咗d時間,所以我哋就去左一個鐘車程嘅花迴廊。呢度同之前d景點一樣遊客有入場費優惠。花迴廊係西日本最大既植物公園,裏面好大,有好唔同種類嘅花睇,今日唔知係咪平日,無乜遊客,雖然三儍對d花無乜興趣,但有咁大地方俾佢哋跑嚟跑去都好開心。個花迴廊風景最靚嘅地方應該係花之丘,成個山丘種滿黃色同紫色嘅花,加埋藍天白雲同大山做背景,影相出嚟真係好靚。


影完相我哋就離開,揸車去米子市途中有一個秘密景點,就係龍貓森林(小原神社),呢個小型森林响農田中間,仲有個小小嘅神社,就好似龍貓住嗰個森林一樣。三儍有睇過龍貓,所以對呢個景點都好有興趣,不停咁問龍貓係咪會走出嚟。由於週為係農道,無乜位可以泊車,所以我哋落車映幾張相就走喇。


我哋之後就揸車去今晚嘅酒店,酒店响車站附近,叫Hotel Harvest,泊好車我哋就去check in,酒店係一般商務酒店格局,有d舊,房嘅冷氣亦比較弱,不過就尚算乾淨企理,我哋book 咗兩間雙人房,酒店亦都安排咗兩間房响隔離方便照顧。


放好行李休息一陣我哋就出去喇,由於時間仲早,我哋响附近嘅Aeon行下先食晚餐。我哋今晚食鳥取牛燒肉。呢度d牛肉幾好食,其他嘢都唔錯,不過呢餐唔平,同早幾日嘅國產牛燒肉比國產牛又低又好食。食完晚飯我哋去就買便利店買甜品,跟住就返酒店休息喇。

day 5 完)

沒有留言:

發佈留言