2019年9月19日星期四

三儍襲山陰山陽 day 7 3/8/2019

尋晚好好訓,兩張雙人床好大好舒服,一家五口都夠訓。一早瞓醒覺我哋就再去浸多轉溫泉,浸完溫泉就去食早餐啦。


Dormy Inn最出名嘅係豐富早餐。早餐選擇好多,基本嘅腸仔雞蛋火腿麵包已經有唔同i種類,日式早餐好似燒魚惣菜白粥麵豉湯好齊全,就連中式點心都有,味道比香港嘅更加好。魚生刺身亦都有好多種類,好新鮮,最誇張嘅係早餐居然有shabushabu同埋即燒嘅爐端燒,真係超級豐富,味道亦好好,我哋慢慢食慢慢嘆,食咗個幾鐘先返上房換衫出去。


我哋去埋噚日去唔到嘅妖怪神社行咗陣完相就出發去岡山。由鳥取到岡山車程要2個半鐘左右,我哋到咗岡山先去倉敷嘅三井outlet行街,呢個outlet好多嘢行,收獲唔錯。由於早餐太豐富,我哋2點幾先開始覺得肚餓,就去outlet 隔離嘅商場食午餐,d嘢食普普通通無乜驚喜,食完嘢就返岡山市喇。



我哋先揸車去酒店check in 放低行李,今晚我哋住Comfort Hotel,酒店有d舊,而且唔太方便,岡山酒店普遍比較貴,我哋只住一晚,所以平平哋揀呢間,好彩間房算幾大,夠位俾我哋開喼整理行李。

放好行李我哋就去還車,還完車經過JR岡山站好熱鬧,原來今日係桃太朗祭,好多表演團體响度表演,我哋响度湊熱鬧之際,d表演員突然走過嚟拉埋我哋出去跳舞,二儍比較大胆出咗去玩,估唔到又跳得幾好,仲同d哥哥姐姐玩得好開心。


玩到身水身汗係時候坐底食d嘢抖抖,我哋揀咗間連鎖居酒屋食晚餐,d嘢都尚算好食,可惜衛生好差,有好多小小强响度活動,我哋快快手手食完嘢就走。行返去酒店休息喇。


day 7 完)

沒有留言:

發佈留言