2019年9月16日星期一

三儍襲山陰山陽day 6 2/8/2019

今日我哋全日响米子玩,朝早起身梳洗之後就落樓下餐廳食晚餐,雖然酒店房比較殘舊,但早餐就好豐富,味度亦唔錯,食飽飽我哋拎埋行李就check out喇。
    


我哋跟住就去漁市場行,米子有三個漁市場,我哋去咗其中兩個比較大規模嘅,不過可能因為休漁期,所以好多舖都無開,雖然都有好大嘅土產店行,但就唔係想像中咁多嘢睇,行完一輪差唔多夠鐘食午餐,所以決定响漁市場嘅食當食晏。呢度啲嘢食價錢都算平,我哋三份兒童餐同兩份魚生丼飯,啲魚生好新鮮好好食,三儍嘅兒童餐亦都好快清哂,食完午餐响魚市場行多一陣,見到有夏輝同紅楚蟹賣,雖然啱啱食完飯無耐,但係嚟到呢度無理由唔試呢度嘅特產,所以我哋買咗一份食。紅楚蟹雖然唔係好大隻,不過就好甜,至於生蠔就有啲失落,雖然好鮮甜,但就唔夠肥美,食完嘢我哋就離開漁市場去連接島根縣嘅江島大橋。
   


江島大橋之所以成為景點,係因為一個私家車廣告利用視覺特效將條橋拍到好高好斜,車好似好辛苦先上到去咁,我哋揸車經過呢條橋,但事實上一d都唔斜呢。欣賞呢條橋最好地點係島根縣橋頭位置,我哋過橋後就响附近Family Mart 泊低駕車,行出去映相,我哋肉眼睇條橋真係好似好斜咁,不過由於部相機唔夠勁,映出嚟無廣告嘅效果。映完相我哋就去Family Mart 買雪條飲品解渴。


跟住我哋就揸車去今晚住嘅酒店check in。我哋今晚住响米子站附近嘅Dormy Inn Premine 御宿野乃。由於全間酒店都鋪左tatami,所以check-in上房前要除咗對鞋放咗嘅酒店lobbylocker。間房雖然係雙人房,但係一d都唔細,俾人嘅感覺好舒服,除咗有兩張一個小客廳之外,仲有好多位走動,唔似一般商務酒店,厠所同浴室係分開嘅;間房最正嘅係窗景,可能以望到山景同內海,好似畫一樣咁靚,我哋响房休息一陣就出去玩啦。


揀呢間酒店另外一個原因係因為呢度好近水木茂大道。呢度係是妖怪世界鬼太郎的故鄉,亦係呢一套漫畫嘅作家水木茂嘅家鄉。我哋一出酒店已經見到好多妖怪銅像,雖然三儍無睇過鬼太朗,但d銅像造型好得意,所以都爭住影相。機本上成條水木茂大道每隔幾步就有大大細細唔同嘅銅像,但因為要慢慢映相,所以800米嘅路要成個鐘先行完。
  


水木茂大道嘅儘頭就係水木茂記念館,呢度展示咗好多鬼太郎嘅資料原稿同水木茂先生嘅事蹟,展館內容好充實,比想像中好睇,慢慢行完睇完都已經差唔多6點,係時候要搵嘢食啦。


沿路行返去酒店大部份食店舖頭都已經閂咗門,行咗一輪先搵到一間家庭式餐廳,雖然餐廳食物選擇唔算多,不過質素水準以上,食飽飽我哋就去酒店附近行多陣,再去超市行下就返酒店。


返到酒店時間尚早,我哋先去浸溫泉,舒舒服服沖乾淨涼浸完溫泉之後差唔多10點,見開始有d餓去酒店餐廳食免費拉麵做消夜,雖然拉麵無餸,不過味道唔錯,食完拉麵我哋上房睇下電視食下零食就休息喇。



Day 6 完)

沒有留言:

發佈留言