2019年9月23日星期一

三儍襲山陰山陽 day 8 4/8/2019

一早起身落樓下食完簡單嘅早餐就check out去攞車。我哋搭市電去到岡山站附近再行過去租車公司。我哋嚟緊7日會租W4 class MPV,連異地還車都係7萬円,算係好平。搞咗差唔多一個鐘手續之後終於攞到車,我哋就揸住㗎幾新嘅Serena返酒店攞返d行李再出發。


我哋第一站先去JA農協嘅直賣店買生果。岡山不愧為水果王國,呢度d生果又平又靚,連其他農產品好似牛肉同蔬菜都好新鮮。我哋買咗d香印提子同白桃就去下一站啦。


下一站就係岡山中央卸売市場,呢度一樣有水果賣,不過對象就以遊客居多,行咗陣開始有d肚餓,所以決定响呢度食咗午餐先出發。我哋今餐食壽司,等咗半個鐘終於有得入座,大人每人叫咗一個壽司set,小朋友就另外散叫熟嘅壽司,d壽司都幾好食,好新鮮,但呢一餐價錢都唔平,埋單要12仟円。食飽我哋就揸車離開岡山去四國喇。


由岡山揸車去四國嘅車程唔短,不過沿路風景好靚,我哋仲响休息站停車欣賞瀨戶内大橋嘅風景。原本我哋計劃去袓谷溪,但因為車程長咗,兼食飯嗰度嘥咗啲時間,所以決定取消行程轉去後備行程父母濱。


父母濱都係睇日本嘅旅遊書見到,被喻為日本版天空之鏡,一路心思思想去但唔夠時間而放棄,點知原來呢度先係最啱我哋玩,基本上呢度係一個好大嘅沙灘,d水好乾淨好清涼,沙灘好淺水,仲有好多寄居蟹,三儍响呢度玩到唔捨得走。呢度最靚嘅時間係日落,如果無風就可以映到好似天空之鏡咁嘅效果,不過今日有d風,而且我哋要趕住天黑之前去到今晚住嘅酒店,所以無等到日落就走嘞。


我哋今晚住嘅酒店响愛媛縣嘅西条市,响附近超市補給完之後就正式去酒店嘞,酒店叫Extol Inn,算係市內比較大型嘅酒店,我哋今晚住嘅係4人房,間房超大間,仲對住JR站,啱晒我哋嘅鐵路迷,不過陳設就比較老舊,但尚算乾淨企理,三儍响房到走嚟走去,睇咗陣下電視要出去食飯啦。


我哋响酒店附近行咗個圈,最後決定食鐵板燒。呢間餐廳d嘢雖然唔平,但食物水準超高,d嘢好好食,串燒燒得啱啱好,燒雞肉皮脆肉嫩,燒帶子好鮮甜,鐵板厎豬肉好嫩好入味,炒飯炒麵都好好食,食完飯店完仲請三儍食雪糕,氹到三儍好開心。


食飽我哋就返酒店喇,酒店有個大浴場可以浸下浴,我哋浸完浴就返房食下宵夜睇吓電視,之後就休息喇。


day 8 完)

沒有留言:

發佈留言