2019年10月7日星期一

三儍襲山陰山陽 day 10 6/8/2019


今朝好早就起咗身,我哋先去浸溫泉,可能太早嘅關係,溫泉一個人都無,可以舒舒服服包場浸。浸完溫泉我哋就去食早餐,早餐响噚晚晚餐嘅餐廳,種類都幾多,食完豐富早餐我哋就返房休息一陣,跟住就check out嘞,呢度住得好舒服,如果有機會會再嚟住。


我哋check out 後就揸車離開四國,向廣島方向出發。今日天氣麻麻,一路天陰陰,起程無耐仲開始落雨,我哋去到休息站映完來海島海峽大橋之後就繼續揸車去到大三島。呢度係好出名嘅瀨戶內海峽,嚟到呢度梗要食海鮮丼飯。雖然我哋未夠12點已經嚟到食堂,但已經大排長龍,要等咗半個鐘以上先有得入坐,不過等咁耐其實都值嘅,呢度嘅丼飯材料好新鮮,海胆無狎味,碗碗都好足料,最重要嘅係價錢超平,一碗海胆飯都係一仟円左右,其餘都係幾佰円一碗,好低食。


食飽飯我哋就去伯方之鹽嘅工場參觀,參觀呢度walk in就得,去到reception登記咗拎咗一份呢度生產嘅鹽做紀念品之後就可以自由參觀。喺呢度可以睇到提煉、生產同包裝唔同款嘅鹽,可以睇到曬鹽嘅棚田,睇完造鹽嘅過程仲可以食到鹽味嘅雪糕,好好味,我哋食完雪糕買咗d用呢度嘅鹽整嘅就榚點做手信之後就起程啦。



經過差唔多兩個鐘頭車程,我哋嚟到旅程最後一站,廣島。我哋會喺廣島玩多五日先返香港。我哋首先佢今晚住嘅酒店check-in。我哋今晚住嘅酒店係响和平紀念公園附近嘅Comfort Hotel。酒店房好新好大,開咗喼仲有好多位可以行。我哋放好行李休息一陣就出去啦。


今日係86號,亦即係廣島原爆記念日,廣島市為咗記念呢日特別安排咗唔同嘅活動,包括延長和平紀念資料館嘅開放時間同埋放水燈嘅環節。我哋先去和平紀念資料館參觀,呢度有好多有關當年原爆嘅資料睇,除咗文獻,仲有當年被害者嘅相片、遺物、證言等等,好震撼,好值得參觀。三儍對歴史一知半解,我哋唯有一邊睇一邊解釋比佢哋聽,行到夠鐘閂門我哋都未睇完,希望下次有機會嚟可以慢慢再睇過。

睇完展覽出嚟已經見到河邊有好多人放水燈,我哋行咗一輪先搵到買水燈嘅檔口,用6百円買咗水燈之後就由三儍寫低願望同心聲,跟住就放落河。好多寫住希望世界和平嘅水燈沿住河一路漂,希望我哋嘅祈求會實現啦。


放完水燈我哋就沿路行返酒店,今晚我哋响酒店附近嘅居酒屋食晚餐。d嘢都幾好食,不過啤酒唔夠涷,食完飯去附近便利店買甜品返酒店,食完甜品就休息喇。


day 10 完)

沒有留言:

發佈留言