2018年9月3日星期一

三儍襲北海道+東京 day 3 7/8/2018

瞓醒食完早餐就 check out,出發去玩啦。朝早我哋會去旭山動物園,由市中心揸車過去半個鐘左右,响東門入口停車場泊好車就去買飛入場,大人820円,小學生免費。好低玩。動物園好大,有好多唔同動物嘅種類,一般嘅老虎、豹、猿猴類、鳥類、長頸鹿、河馬第都有,較為特別嘅係有一個區域專飼養咗北海道獨有嘅動物同鳥類。大部份動物三儍都响書或電視見過,但親眼見到都仲係第一次,所以三儍都睇得好開心,邊睇邊不停問問題。之後我哋再去探埋呢度嘅主角北極熊同企鵝。北極熊館好早就已經排哂長龍,為咗見佢一面我哋都乖乖排隊,好彩唔係等好耐,睇完北極熊同肥嘟嘟嘅企鵝,唔經唔覺已經到午餐時間,我哋就响東門入口嘅餐食午餐。餐廳價錢唔算貴,包埋飲品任飲每個set都係1仟円左右,而且味道唔錯,份量都ok。食飽飽我哋就去下一站。


下一站我哋去美瑛嘅白金青池,雖然好多年前我哋已經嚟過美瑛,大部份景點都去過,但就未去過白金青池。由旭川揸車去車程其實50分鐘左右,但因為白金清池實在太出名太多遊客去,搞到大塞車,足足要2個鐘先到,泊好車行幾分鐘就到目的地。雖然之前已經睇過白金清池嘅相,但親眼見到都有驚艷嘅感覺,深藍色嘅天空配靛藍色嘅湖水,加埋枯樹嘅倒影,好似張明信片咁靚。我哋慢慢行,映下相欣賞下咁靚嘅景色,逗留咗一個鐘左右就離開啦。


趁仲有陽光,我哋就去埋美瑛其他景點映相。美瑛嘅風景加埋夕陽嘅光線,隨便映都好似幅畫咁靚。太陽落山開始天黑,我哋就揸車去酒店嘞。


今明兩晚我哋會住富良野站附近嘅 Hotel Bellhill。原本計劃响富良野住民宿,不過好評嘅民宿唔平,而且大部份都無獨立衛浴間,有嘅就更加貴,加上我哋三個細路驚嘈親人,所以決定住酒店。富良野嘅酒店好貴,呢間一家五口連早餐27仟円一晚,响旺季嚟講算係平。我哋去到酒店已經差唔多7點,check in 咗就上房。我哋book 酒店前睇過酒店d 相,預計會比較殘舊,點知酒店原來翻新咗,梳化地毯都係新,感覺好乾淨企理,雖然我哋book和式房但酒店安排咗三房床俾我哋,但因為想早d出去食飯唔想嘥時間換房。放好行李我哋就出去食晚餐。


之前做資料搜集,知道响富良野開得夜d嘅食店唔多,大部份集中响車站附近。我哋揀咗食燒肉。燒肉店名叫平和苑,店面雖然較殘舊,但d嘢就好好食,佢用道內嘅牛肉豬肉,全部都好香好嫩滑,連牛腸牛潤呢d内臟都好香無羶味,食飽飽好滿足我哋就返酒店。


酒店其實仲有得浸溫泉,泉質都ok,我哋舒舒服服浸完溫泉就休息喇。

day 3 完)

沒有留言:

發佈留言