2018年9月14日星期五

三儍襲北海道+東京 day 5 9/8/2018

一早起身先去溫一轉溫泉,可能太早嘅關係,溫泉一個人都無,可以獨霸一個人慢慢浸。浸完就哋就去食早餐,跟住拎埋行李就 check out 啦。


由起身嗰刻就已經知道今日全日都會好大雨,原本安排今日會去埋富良野其他農場都要取消,好彩主要要去嘅景點都去咗,不至太失望。我哋先去至一間大型超市,本身諗住只係買雨具,但間超市實在太大,好多嘢睇,唔覺唔覺行咗差唔多2個鐘。行完就去隔離嘅雪糕店食雪糕。


雪糕最特別係用半個蜜瓜切開,中間加上牛奶軟雪糕,係呢度嘅名物,我諗無乜人嚟富良野唔會食。不過三儍第一次見到咁嘅雪糕,所以覺得好得意,我哋買咗2份一齊食,三儍食得好開心,連果肉同剩低嘅果汁都唔放過,清哂。


食完雪糕係時候出發去帶廣,由富良野揸車去帶廣要大概2個半鐘,到埗先去酒店check in,我哋今住Comfort Hotel,上房放低行李就出去食飯。午餐梗係食呢度好出名嘅豚肉丼。10年前食過一次真係懷念到而家,所以今次都係去返上次食過嘅「元祖 豚丼のぱんちょう」,由酒店行過去只係幾分鐘路程。雖然已經過咗午餐時間,但都要排隊,好彩等咗一陣就有得入座。我哋一人叫咗一碗炭燒豚肉飯同麵鼓湯,飲完湯就輪到主角上場。豚用用炭火燒,燒得啱啱好,有焦香但又唔會太乾,咬落仲好鬆軟多汁,配埋燒汁真係無得頂。店主係一位老婆婆,見到三儍食好快咁食完碗飯好開心,過嚟同我哋傾計,仲一人送咗一份文具俾三儍,好窩心。


由於天氣麻麻,所以只可以响室內活動,亦即係行街買衫。行到咁上下就去食晚飯。我哋今晚食燒海鮮,我哋叫咗海鮮燒烤併盤、海鮮炒飯、魷魚炒麵、味噌蟹膏、炸白蝦、炸魷魚鬚、生蠔等,另外大人點咗飲放題,待應姐姐好好人請三儍飲汽水。呢度d海鮮好新鮮好大隻,其他料理d好好味,飲飽食醉都係一萬円,超值。食飽我哋就返酒店休息喇。





day 5 完)

沒有留言:

發佈留言