2018年9月19日星期三

三儍襲北海道+東京 day 6 10/8/2018

瞓醒覺㧧洗後就落樓食早餐,Comfort Hotel 早餐間間都差唔多,算幾好食又夠飽肚。食飽就出去玩喇。


第一站我哋先去幸福駅,呢度曾經係鐵路廣尾線其中一個站,但因為經營困難而被廢,不過站名好有意思而成為一個著名景點。由酒店揸車過去大概半個鐘就到,車站本身唔係好大,但就貼滿哂車票式樣嘅名信片,車站後面有一個幸福鐘,另外仲保留咗一部份嘅路軌同兩節車廂。今日天氣好過噚日少少,不過都係天陰陰,但可能因為咁所以唔係太多遊客,可以慢慢行周圍映下相,之後仲好似其他遊客咁買咗張名信片寫底願望貼上車站祈褔。


下一站就去附近嘅花畑牧場。帶廣十勝地區好出名出牛奶,花畑牧場嘅奶製品更攞過唔少獎。呢度除咗可以睇到點製作芝士之外,仲有個小型觀光牧場可以免費參觀,裏面養咗好多動物好似線羊、山羊、馬、豬等,連草泥馬都有。三儍見到咁多動物超開心。



睇完動物係時候到我哋食午餐。花畑牧場附設餐廳,响呢度可以食到呢度自家製嘅芝士烹調嘅料理。我哋叫咗 pizza,意粉,肉腸併盤等。食物預備好出去拎時先即時加芝士,睇住d芝士溶落d嘢食到口水真係流哂。d嘢好好食,雖然有d漏,但三儍都食清哂。食飽去牧場嘅土產店行咗陣,買咗一堆零食送禮自用就走啦。



跟住我哋就去上士幌町航空公園參觀熱氣球比賽。比賽一年一度,咁啱規劃行程嗰陣發現就係响我哋逗留响帶廣期間進行所以加埋入行程裏面,本身比賽分上下晝兩個section,由花畑牧場去比賽場地大概1個鐘車程,應該趕得切下晝section,不過開車去到市中心就開始塞車,足足用咗差唔多一陪時間先到,去到泊好車個比賽已經開始咗。其實比賽規則係點我哋唔係好清楚,淨係見到公園中間劃咗個好大嘅十字,d熱氣球飄到附近就响高空拋條紙條落嚟。我哋從來未見過熱氣球,今次一次過見到咁多熱氣球响天度飄真係好得意,不過可惜天氣麻麻,雲層好厚,如果唔係影相出嚟會更加靚。三儍睇到唔捨得走,不過天氣突然轉壞落起大雨嚟,所以唔走唔得,原本打算去埋比賽之後嘅花火祭,但天氣真係好差所以決定放棄。


沿途返市區見到有燒肉店就決定今晚食燒肉放題,不過呢餐都幾麻麻,又貴又唔太好食。返到酒店我哋就食今日買嘅蛋糕做甜品,超好味,食完就休息喇。

day 6 完)

沒有留言:

發佈留言