2018年9月10日星期一

三儍襲北海道+東京 day 4 8/8/2018

酒店好舒服,一覺瞓醒我哋就去酒店餐廳食早餐。早餐選擇好多,種類好豐富,日式西式都有,麵包係自家制,連麵鼓湯都有兩種,仲有個 counter 放咗爆谷俾住客拎走食。我哋食完早餐就出去玩喇。


我哋今日全日都响富良野玩。趁仲早我哋先去富田農場,去到唔算太多人。未入到園已經聞到陣陣花香,人入到佢更加見到一大片薰衣草田,雖然薫衣草花期差唔多完,不過呢度種咗唔同品種嘅嘅薰衣草,所以8月嚟到都仲見到好靚嘅薰衣草花田。三儍見到咁靚嘅風景都忍唔住係咁叫我哋映相。除咗薰衣草之外,富田農場仲有種咗好多唔同嘅花,映相出嚟好靚。睇完花我哋就响農場嘅專賣店shopping,再食埋好香好好味嘅薰衣草雪糕就離開喇。



下一站我哋去四季彩之丘,途經休息站停車抖抖,見到有可以當水果食嘅白色栗米就買咗嚟試,果然又清甜又多汁,好好味。食完栗米就揸車到四季彩之丘,泊好車行入去已經覺得唔對路,周圍都人,入到去直程多人過旺角,加埋拉住遊覽車嘅拖拉機不停出出入入,沙塵滾滾兼危險,映咗幾張相頂唔順就走喇。


失望而回,漫無目的周圍兜見附近係新榮之丘就去睇下,點知好驚喜,呢度有一大片開得好靚嘅太陽花田,配合埋周圍嘅風景,好輕易就映到好靚嘅相,呢度遊客唔多,想點映都得。我哋映完相,欣賞完咁靚嘅風景就離開啦。



雖然已經過咗食飯時間,但我哋仲未食午餐,好彩之前食咗雪糕同粟米可以頂一陣,不過係時候要搵嘢食。返富良野途中一路都無餐廳啱食,直至返到富良野市中心先有心水餐廳,但返到已經4點,唯有當提早食晚餐。我哋今晚去福壽司,每人叫咗一個丼飯之外仲叫咗雞肉串燒。我哋叫咗嘅海鮮刺身丼d海鮮勁鮮甜,三儍叫嘅天婦羅丼飯同親子丼都好好味,最驚喜嘅係雞肉串燒,燒得好香,但雞肉仲好嫩好多汁。


好滿足食飽飽仲早,我哋就酒店Fount Desk 買咗飼料,再去酒店附設嘅小農舍餵綿羊,再去附近Prince Hotel 嘅精靈之森行下映下相,跟住就返酒店浸溫泉休息喇。



day 4

沒有留言:

發佈留言