2018年9月23日星期日

三儍襲北海道+東京 day 7 11/8/2018

今日我哋上晝會去帶廣未去嘅景點,下晝會落返札幌。起身食完早餐就check out。第一站先去向日葵迷宮,呢個景點係見到宣傳單張而額外加插。我哋揸車到咗一段路先去到目的地,不過去到好失望, 大部分向日葵都未開花,所以我哋只係影吓相,俾三傻玩下撈波仔就走喇。


跟住我哋就去附近嘅六花亭之森。入去六花亭嘅森林係要比入場費,我哋唔係太多時間可以慢慢行,所以只係去 cafe 食下野坐低欣賞下風景。我哋叫咗奶油提子批、芝士蛋糕、除咗奶油提子批比較甜,其他嘢都好好味,尤其黑豆大福,甜甜哋咸咸哋又煙韌,一試難忘。食完嘢去專賣店買手信零食就離開啦。



由帶廣去札幌會途經夕張,中途會休息食午餐,夕張最出名係蜜瓜,所以安排咗去夕張農協銘產中心食buffet,大人2600円,小學生半價。呢度嘅主食都係一般嘅炸雞、腸仔、意粉、冷麵等,而主角就係夕張密瓜,d蜜瓜又香又蜜又甜,咬落去d汁係咁流出嚟,呢度供應嘅雖然唔係最頂級嘅蜜瓜,但都以經好好味。一番努力之下我哋食咗2個半蜜瓜,捧住個肚埋單走啦。


食飽飽我哋就去附近嘅滝之上公園散步。公園响河邊,周圍都綠油油,好清幽好舒服,沿路行仲可以睇到上游嘅瀑布,我哋慢慢行咗一個圈就上車走喇。


由夕張揸車返到去札幌要個半鐘。札幌天氣麻麻落住雨,我哋先去酒店check in。今明兩晚我哋住 Richmond Hotel 大通店。由於酒店本身無停車場,我哋先放低行李响酒店,再將車泊响附近嘅契約停車場先再返嚟check in。我哋住嘅係三人房,間房好大,放咗三張床都仲有好多位走動,Richmond 嘅特有嘅係每間房都備有一部手提電話俾住客打本地電話同上網用,不過我哋驚唔見所以無搶拎嚟用。放好行李我哋就落樓,原來酒店另一個出入口就响狸小路,真係超方便。


我哋去附近嘅百貨公司行咗陣就預備食晚餐。今晚我哋就去大通公園嘅 Beer Garden 食晚餐,叫咗一個併盤,薯條,炸雞軟骨同炸蝦,當然唔少得冰凍啤酒同汽水,雖然好大雨,但响帳篷裏面氣氛好熱鬧。


食完嘢我哋再返去狸小路行多一陣。由於頭先無澱粉質落過肚,所以決定去一幻食蝦拉麵做宵夜。去到已經見到好多人排緊隊,不過為咗食好嘢所以都唯有排埋一份,好彩三儍尚算有耐性,排咗一個鐘都無乜點嘈。終於有得食啦。拉麵好彈牙,蝦湯香甜,好好味 ,食飽飽就返酒店休息喇。



day 7 完)

沒有留言:

發佈留言