2016年9月27日星期二

三儍襲東京東海 day 7 23/8/2016

今日行程緊密,所以好早就起身,梳洗後就去餐廳食早餐,早餐以商務酒店嚟講都算好豐富,食飽就上房整理好行李就check out 出發。

我哋跟住就去航空自衛隊浜松廣報館參觀,由酒店揸車唔駛半個鐘,三儍去到見到放响門口嘅戰機已經勁興奮,泊好車已經急不及待衝入去。參觀廣報館完全免費,亦唔需要予先登記。我哋先响入口處拎咗天幕電影院嘅整理卷,再上去睇咗套有關日本空軍嘅電影之後先正式開始參觀。我哋先行咗資料展示館,嗰度除咗有基地模型,空軍裝備同戰機模型之外,仲有得玩模擬揸戰機升空同降落,睇完玩完就行過去隔離嘅戰機庫,途中仲俾三儍見到有戰機同軍用直升機升降練習,開心到佢哋飛起。入到戰機庫大家都嘩一聲叫出嚟,因為無諗過個戰機庫會咁大,裏面陣列咗好多唔同款嘅新舊戰機、練習機、軍用運輸機等等。除咗有得睇之外,仲可以親手摸下d飛機,有部分戰機更加可以俾參觀者坐入去駕駛艙映下相扮下機師。最正嘅係原來呢度有得免費租借飛行服,只要填簡單資料就可以借衫,每人限時20分鐘,飛行服大人小朋友都有唔同size,我哋幫三儍揀好衫換好就去唔同戰機度映相,三儍換咗飛行服以為自己真係機師,坐上戰機上扮揸飛機,d職員仲好好人咁教佢哋擺pose,果然映出嚟真係好型仔喎。還返套衫之後繼續响戰機庫睇多陣飛機,再行埋未行完嘅資料展示館,睇下最新型嘅戰機同戰機嘅引擎,就依依不捨咁離開喇。


由於响廣報館玩耐咗,出到嚟已經好肚餓,我哋本來想食蕎麥麵,點知去咗三間舖都係定休日,而因為下晝我哋有其他節目,所以唔再嘥時間搵食,沿路見到有間便當屋就入去買嘢食。再响佢附設嘅餐廳食便當。哈,又估唔到幾好食㗎喎,食飽就去下一個目的地喇。


我哋下一個節目係去坐遊覽浜名湖,泊好車買咗船飛等咗陣㗎船就嚟喇,船分上下兩層,下層有冷氣而上層就可以吹住風睇風景。浜名湖風景其實普普通通,但嚟到浜松市又無理由唔去浜名湖,而且之前睇過人哋嘅blog講坐遊覽可以餵海鷗,點知嚟到原來無得餵,有d失望。半個鐘嘅船程好快就完,上岸之後我哋就揸車去沼津市。


經過差唔多2個半鐘嘅車程終於到咗沼津市,我哋先去酒店 check in。雖然我哋今明兩晚會住嗰間酒店已經叫做較為高檔,但可能因為唔係大城市,所以都算幾舊下,好彩尚算整潔。放好行李就係時候去食晚飯,沼津市係個漁港城市,所以入夜後週圍都靜英英,無乜食店開門,所以我哋決定去車站附近搵食。泊好車周圍行下逛下,雖然時間尚早,但只見到有居酒屋仲有開,決定去居酒屋食晚餐。我哋叫咗串燒,炸雞定食同拉麵,諗住食飽就算,點知串燒燒得好好食,燒得焦香但咬落去仲好juicy,炸雞定食同拉麵都好有水準,食到飽飽都係7仟円左右,好味又低食,食完我哋就返酒店休息喇。


(day 7 完)

沒有留言:

發佈留言