2016年9月23日星期五

三儍襲東京東海 day 6 22/8/2016

今日我哋會去清水市。食完豐富嘅早餐我哋就check out 出發。揸車去清水市大概30分鐘車程,由於天氣麻,所以我哋都係慢慢揸,去到清水港都係11點左右,本身市場唔係好大,時間尚早關係裏面好多舖頭都未開,好快就行完,跟住我哋就咗响清水港食午餐,求其去咗一間食堂食魚生丼飯,我哋一共叫咗4碗魚生飯,等口咗一陣就有得食喇,魚生飯賣相好正,但食落就有d失望,唔知係咪打風關係,d海鮮唔太新鮮,海胆仲有d腥臭味。呢餐食咗6仟幾円。


食完飯下一個節目就係去海洋博物館,沿路都靜英英無乜遊客,去到先知原來因颱風關係臨時休館,唯有轉第二個地方玩。清水市係漫畫櫻桃小丸子嘅故鄉,所以揀咗去小丸子博物館。博物館响 S-Pluse Dream Plaza 嘅3樓,入場費大人500円,小童300円俾咗入場費就入去參觀喇。三儍好少睇小丸子,但都好快代入到套卡通裏面,見到小丸子仲好開心咁合照,博物館裏面有好多卡通裏面出現過嘅場境,公園課室甚至小丸子屋企都有,真係幾得意,不過博物館其實都好細,好快就行完。見仲有時間,就俾三儍去隔離嘅遊戲機中心玩咗陣,再行埋手信街先走。


下一站就係濱松市,由清水市揸車過去用咗2個鐘頭左右,見時間尚早,我哋搵咗個商場行街,之後先返店check in。我哋今晚住嘅係 Richmond Hotel,check in 時職員送咗3份小朋友用嘅拖鞋牙刷小玩具俾三儍,而酒店房亦好大好舒服,放低行埋我哋就出去食晚餐。


今晚我哋又係食燒肉放題,由於check in 時已經請front desk職員幫我哋 book 枱,所以去到餐廳等咗陣就有得食。同之前一樣,食物水準唔差,今次主攻上一次食過覺得好食嘅嘢,食到好飽好滿足就返酒店休息。


(Day 6 完)

沒有留言:

發佈留言