2016年10月9日星期日

三儍襲東京東海 day 8 24/8/2016

 今日好早就起昨咗身,打開窗簾就見到日出同好靚嘅河景。換好衫我哋就去食早餐,早餐比之前嗰幾日豐富,仲有車專人煎蛋同整奄列。食完好好味嘅早餐之後,我哋就出發去農場喇。


農場响位於富士山腳嘅富士宮市,揸車過去大概半個鐘左右就到,泊好車買好飛就入場。一入去已經見到好多綿羊山羊同馬仔呢d小動物,三儍叫住話要餵羊仔,我哋就用100円响自動販賣機買咗飼料嚟俾佢哋餵d小動物,d小動物見到飼料都伸長個頭問我哋攞嘢食,好可愛。食餵完小動物見有人開始排隊試揸牛奶我哋都排埋一份,等咗無耐有職員出嚟講完點樣揸牛奶就排隊開始喇,雖然每人都係揸一下,但係對三儍嚟講都係好和特別嘅體驗。揸完牛奶我哋繼响牧場四圍行下,嗰度地方好大,可以俾三儍通山跑,又有好多唔同種類動物嘅農舍,雖然d動物大部份都用圍欄圍住,但圍欄全部都好矮,所以都好易摸到同餵到佢哋。除此之外仲可以抱下天竺鼠;又可以俾300円拖山羊行街街,雖然隻山羊好為食不時停低食草,又有d失控唔肯聽我哋話自己走咗去,不過都好好玩。玩到過咗午餐時間,大家都好肚餓,所以我哋就離開牧場,去附設嘅 food court 食晏,我哋食咗幾好味嘅薯條 pizza 之後就出發去下一個目的地。


下一個目的地係附近嘅白系之瀧,揸車過去都唔駛十分鐘,泊去車就跟住指示行入去,我哋先見到嘅係音止之瀧,個瀑布好高,沖落嚟d水又好急,三儍未見過瀑布,所以覺得好得意。再沿路行入去就見到白系之瀧,由高望落位於山谷嘅白系之瀧真係好大規模,行近個仲感覺到陣陣清風夾埋瀑布嘅水花,好清涼好舒服,吸夠負離子之後,我哋就沿路再上番停車場離開喇。


由於時間尚早,我就去就近嘅 Aeon Mall 行咗陣街,再番去沼津市。今晚都係去居酒屋食晚餐,本來去咗高級版嘅和民食,點知入到去睇完menu先發現d嘢唔多啱食,求其點咗少少嘢食完就轉塲,去返噚晚嗰間居酒屋食,食完好味嘅晚餐我哋就返酒店休息喇。


(day 8 完)

沒有留言:

發佈留言