2016年9月18日星期日

三儍襲東京東海 day 5 21/8/2016

起身梳洗就去酒店嘅餐廳食早餐,早餐酒店包埋,選擇都幾多,d嘢都幾好食,靜岡專出綠茶,所以早餐都有幾款靜岡出產嘅茶葉可以沖嚟飲。食完早餐就返上房。

原本我哋plan咗今日會去清水市,聽日會去摘蜜瓜,但予計聽日颱風接近天氣會變差,所以將行程改咗,取消摘蜜瓜,今日會去科學館,聽日先去清水市。決定好行程我哋就出去玩喇。靜岡科學館其實同我哋住嘅酒店只係一馬路之隔,行過去唔駛2分鐘,入場費大人510円,小朋友120円,响地下自動售價機買咗門票之後就入場。科學館唔係獨立嘅建築物而係商業大厦裏面佔三層,原本以為好細,但入到去先原來都好大好多嘢玩。靜岡科學館係一間體驗型嘅科學館,會透過一d簡單同有趣嘅遊戲同體驗俾小朋友了解科學原理,換言之一句講哂-有得玩。三儍見到有咁多遊戲好興奮,已經衝咗去玩。d遊戲包括有關磁力、能量、感官等,其中最好玩嘅係一個完全漆黑嘅迷宫,要靠自己嘅觸感摸返出去,係個好刺激好特別體驗。


响科學館玩到肚餓,係時候去食午餐。我哋去咗JR站樓上嘅商場食蛋包飯,餐廳係大集團,响全國都有分店。我哋每人叫咗一set蛋包飯,,雖然已經揀咗細size,但分量都好多,食埋甜品簡直飽到上心口,呢餐唔算平,埋單都要6仟幾円。


食完午餐我哋就去行街,意外地响靜岡站附近有個商場好大好好行,d品牌亦係我哋想睇嗰d,我哋响度消磨咗一個下午,買咗好多嘢,仲响車站嘅Pablo買咗個靜岡限定嘅焙茶芝士批。行到人哋收舖我哋先返酒店,放低d戰利品就出去食晚餐。


我哋去咗車站附近嘅居酒屋食晚餐。靜岡嘅居酒屋有好多有當地特式嘅小食,好似靜岡煮、炸櫻花蝦、吞拿魚餅咁,全部都幾好味,食飽我哋就返酒店食埋頭先買嘅焙茶芝士批做甜品,個批都幾好味,外面係焙茶芝士,裏面除咗有焙茶啫喱之外仲有d糯米丸子,好特別。食到飽飽就沖涼,整理好行理就上床休息喇。


(Day 5 完)

沒有留言:

發佈留言