2016年9月4日星期日

三儍襲東京東海 day 3 19/8/2016

今日我哋會去鐵路博物館。呢個行程其實係額外加插,原本今日plan咗今日去行街,但早兩日搭地鐵見到有poster宣傳呢個博物館,入場費唔貴而且又唔太遠,所以決定加埋落行程度,同三儍玩完先去行街街。

我哋食完簡單嘅早餐之後就出發。我哋先買咗 one day pass,再搭Metro去到葛西站,出咗車站行一分鐘就到,呢度無鐵路博物館咁大,但都比想像大好多。大人入場費210円,小朋友100円,買咗飛我哋就入去。一入到去就見到幾㗎舊嘅地鐵車廂放响度任人參觀,三儍見到嗰幾㗎已經好興奮,不停走嚟走去,映完相玩咗一輪先再行入去,裏面放咗好多唔同嘅模型講解地鐵站嘅構造、縱橫交錯嘅地鐵線路同埋點樣挖掘隊道等等,好得意。除咗模型外,仲有幾個列車嘅控制室可以俾三儍坐上去扮下車掌。除咗睇之外仲有得玩,呢度有幾部控制台可以俾參觀者模擬駕駛,玩法有d似電車go,但就真實好多,因為地鐵行駛畫面係實境,而且係用真嘅control panel嚟控制㗎車,仲有職員在場教點樣控制㗎車,三儍玩得好開心,玩完一次要再排隊玩第二次。玩到大家都開始肚餓,行埋手信店買d小禮物就離開啦。

 

離開鐵路博物館,我哋去車站附近嘅麵店食冷麵同烏冬,諗住都係求其食d嘢填肚,點知d嘢又出奇地好食,連甜品都唔放過。食飽就出發去新宿行街。


新宿乜嘢類型嘅店舖都有,百貨公司、100円店、電器舖、服裝連鎖店甚至戶外用品店都有,總之見到乜就行乜,收獲當然唔錯。行完街原本想去居酒屋食晚餐,不過可能我哋夜咗d,去到已經無位,我哋唯有返去池袋,去酒店附近嘅松屋解決我哋嘅晚餐,食完例牌去便利店買甜品返酒店享用。


(day 3 完)

沒有留言:

發佈留言