2016年9月10日星期六

三儍襲東京東海 day 4 20/8/2016

今日我哋會離開東京,開始自駕遊。一早起身整理好行李就check out,將行李奇存响酒店之後就去附近嘅餐廳食早餐,之後再去Toyota攞車。因為颱風迫近嘅關係,今朝早好大雨,好狼狽地去到租車公司,辦好手續check埋車就俾錢,今次我哋租Sienta,本來予咗係舊款,點知租車公司俾咗㗎新款車俾我哋。7日租車連ETC、2個care set同埋唔同還車地點嘅附加費一共5仟円。

我哋揸車返酒店拎埋行李就出發。今日我哋會去位於湘南嘅麒麟廠參觀,我哋原本予算由東京去到麒麟廠附近大概一個鐘左右,點知中途塞車用咗兩個鐘先到,好彩予鬆咗時間,去到仲可以食午餐。見到附近有迴轉壽 就入咗去食,點知中伏,d嘢真係極難食,求其食咗小小嘢就頂唔順埋單。


叫做填咗肚,我哋就出發去麒麟廠,之前已經參觀過麒麟嘅啤酒廠,今次我哋參觀嘅係製造午後紅茶嘅廠,之前我哋已經網上予約好,當我哋泊好就有導遊小姐帶我哋入去,入到去先响d佈景板度影下相,再去會議室坐低,等齊其他參觀者,睇咗個介紹午後紅茶嘅短片就開始參觀嘞。由於導遊小姐知道我哋係外國人,對我哋特別照顧,安排多一位導遊陪住我哋,全程都儘力地用英文同我哋講解。我哋睇咗點樣製造膠樽、煮茶、入樽、套包裝紙,最後到一支支整好嘅茶入箱,過程好得意,當三儍見到生產線上面成千上萬嘅茶排哂隊等套包裝紙時仲'嘩'咗出嚟。除咗睇之外,廠方仲安排咗幾部機器俾我哋親身試下點樣整膠樽,打印到期日同埋套包裝紙。原來一入到工廠,職員同我哋映咗張相係用嚟印落去包裝紙上面,俾我哋套返落去支茶上面,再當紀念品送俾我哋,真係好有心思。唔經唔覺已經參觀完,最後嘅節目就係試飲時間,飲完抖咗陣映下相就走喇。


跟住我哋就揸車去靜岡市, 用咗成2個鐘先到。到埗先去酒店check in攞咗房先,再去食晚餐。由於牛餐食得比較少,大家都好肚餓,所決定食放題。呢間燒肉店响全國都好多分店,之前响京都食過一次覺得好正,所以今次再去食,去到人頭湧湧,職員話要等到9點先有得食,所以我哋就去附近嘅超市行下,買咗零食水果呢幾日食,再返去燒肉店食晚餐。我哋叫咗每人2980円嘅set,可以有100種食物同無酒精飲品揀,食100分鐘。一開始我哋點咗好多款唔同嘅肉類,大部份都好靚好新鮮,食咗一輪肉之後就開始食熟食,d嘢都好好食,最後當然唔少得甜品啦,除咗雪糕之外,最驚喜係個巨峰雪芭,又香又清甜,最啱食完燒肉消滯。


食完飯就揸車返酒店,我哋今晚住嘅酒店係靜鐵Hotel,會响度住兩晚。車位之前已經resever,泊好車拎埋行李就上房。雖然呢問係商務酒店,但間房一d都唔細,我哋book嘅係family room,房裏面有兩張雙人床拍埋一齊,夠哂一家五口瞓,間房空間好足夠,放咗床之外仲有位開喼。我哋沖好涼,食埋頭先買嘅水果就休息喇。


(Day 4 完)

沒有留言:

發佈留言