2009年3月19日星期四

生日遊日記 Day5 - 輕井沢 2009-03-19


噚晚好好瞓,今朝瞓醒梳洗後就去食早餐,早餐係自助形式,選擇都幾多。食飽之後出發,今朝我哋去秋間梅林賞梅,途經有d地方好靚,我哋都有落車映吓相。
終於去到目的地秋間梅林喇,梅林正係滿開,好靚,仲有陣清香。同櫻花好唔同,梅樹生得比較矮,可以好近距離接觸d花,映相出嚟效果好好。梅林面積好 大,可以俾我哋响梅樹之間散步,感覺好舒服。行完映完相好口渴,我哋去咗梅林外d小攤檔買飲品,見到有梅酒賣,試飲咗d又ok喎,買咗支返香港飲。
係時候食午餐,我哋揸車返酒店附近嘅 outlet 食飯,今餐食炸豬 扒,普普通通啦,食完飯就响outlet 行街,outlet 好大,大到連人工湖都有,我哋行到閂門都行唔曬所有舖頭,但都買咗好多嘢。shopping 完就去超市買
嘢今晚食。

返到酒店放底d嘢,見時間尚早我哋就去浸溫泉。溫泉入浴卷係免費附送,講真嗰句無乜期望,但又估唔到個溫泉又幾 ok喎,洛洛浸溫泉都浸得好開心,我仲同佢响露天溫泉一邊浸一邊數星星 。浸完溫泉就返房打邊爐,食飽就執好行李就瞓覺喇。

沒有留言:

發佈留言