2009年3月15日星期日

生日遊日記 Day 1 - 東京 2009-03-15


洛洛三月生日,攞咗一星期大假,俾籍口自己,趁佢兩歲前去旅行平好多,順利成章又計劃去旅行。首選目的地係日本。老公好想去東京,再加上之前睇過 Japan TV 介紹過輕井澤同草津覺得好正,行程就鎖定呢三個地方。原先有d波折,差d去唔成,臨出發前一星先決定如期出發,15 號上機 ,响曰本同洛洛慶祝生曰。
一早起身,洛洛知道有得去玩就好乖好合作,無乜扭計。7點多d已經去到機場,等 counter 開咗就 check in ,check in 後由於時間尚早,先去嘆茶,再施施然入閘。我哋今次搭 JAL ,去到預定上機時間都未有得上機,原來班機 delay。半個鐘後有得上機喇,我哋好乖咁排隊,有個地勤姐姐好人,俾我哋優先上機,叫我哋排另一條隊。但轉頭見到佢俾個日籍啊姐醒,大意係我哋唔係日 本人,就算有細路都無權優先上機,我老公好惡咁望住嗰個阿姐佢先唔敢再鬧。其實都多鬼餘,有細路就算座邊間航空公司都有 piority bording ,係嗰個女人自以為日本人就高人一等,如果我去 JAL complaint 佢一定死哽。上咗機座定起飛,足足遲咗一個鐘,洛洛就一路瞓到差唔多落機先醒。
落咗機過咗海關攞完行李已經 4 點幾,响 JR service counter 買咗 N'EX+SUICA Card 嘅套票,趕到 4點48分班車出東京,途中一洛洛又再瞓番。到咗新宿再轉 JR 去大久保駅,搬行李出咗駅,兜咗個大圈先揾到酒店, check in 上房放好行李預備出發。
上到房開房門後嚇咗一跳,估唔到間房咁細,去咁多次東京都無住過咁細嘅房,商量後落去 fount desk 同職員講,睇吓可唔可以調房,個職員話可以,不過要補錢,佢篤完一輪計數機,再入去請示店長,出嚟同我哋講 free of charge!!不過要遲d先得。無問題啦,我哋先去行街食飯,番嚟先轉房啦!
由於班機 delay 咗,原定去 Akachan 就改為聽日先去,今日就响新宿行吓街同食飯,行咗一陣見肚餓就樁咗上和民,求其食咗d嘢就番酒店,番到酒店已經有得換房,同之前嗰間比新房大起碼1/3,連衛浴間都豪華好多。由於大家都好攰,沖完涼就上床休息嘞!

沒有留言:

發佈留言