2009年3月21日星期六

洛洛生日遊日記 Day 7 伊香保→成田→香港 2009-03-21


今日係呢個trip最後一日,點幾已經起咗身,難得洛洛都咁早起咗身又唔扭計,就帶埋佢去浸多轉溫泉。浸完溫泉就去食早餐,早餐係set,都幾豐富 幾好味,食完返房攞咗行李就check out ,幫我哋check out個伯伯襟咗輪計數機,講咗堆唔明嘅日文,結論係每人平咗4仟yen,有得計平我哋哽係開心啦,至於原因就唔知嘞。check out 同時酒店職員會將架車揸嚟酒店俾我哋,但等咗一陣都唔見架車到,姑丈出去視察先知架車原來爆咗呔,酒店職員正好努力地幫我哋換緊呔,好彩而家發現,有人幫 手換,如果唔係幾麻煩。

換好呔上咗車我哋就揸車去河鹿橋,映吓相又出發喇。雖然食完早餐無耐,但我哋都好試吓伊香保嘅名物-水沢烏冬,食烏冬嘅舖頭裝修得好靚,而 佢哋賣嘅烏冬亦一流,入口彈牙爽滑,唔怪得又名絲鳥冬。其實我哋唔多肚餓,但實在太好味,食到一條烏冬都無剩,食完仲買咗d乾麵條返香港食!

食飽就上車離開,直駛機場。由群馬縣到成田車程唔短,要成3個幾鐘。途中有警車截停我哋,話我哋超速,我哋同佢講我哋係遊客,趕住去機場佢先放我哋一馬,真好彩,如果唔係唔知要罰幾多錢!
去到成田先去 Aeon Mall 行咗一陣,再去日產還車,由曰產職員原車送我哋去機場, check in 咗行咗陣就上機返香港喇!

沒有留言:

發佈留言