2009年3月18日星期三

生日遊日記 Day4 - 東京→輕井沢 2009-03-18


今日好早起身,梳洗食早餐等埋姑媽姑丈就出發去上野。姑媽姑丈話想睇吓櫻花,所以我哋去上野公園碰吓運氣,洛洛就最開心,因為可以四圍走。雖然未到花期,不過有部份櫻花都開咗,仲開得幾靚!
我哋映吓相就離開上野公園,去アメ橫行街,行咗一陣就食 lunch,今餐食刺身飯,不過唔多新鮮,d海膽仲有陣異味,食到我有d反胃!食完就先去ニ木の果子掃零食手信,再行去日產上野 outlet 攞車。行咗好耐先到,辦完手續攞咗車就揸車返酒店,架車係 Lefesta ,行咗過萬公里,都頗殘舊,連  CD 盤都無。跟住 GPS 兜咗一陣先番到酒店,攞曬d行埋上車就出發去輕井沢嘞!

初初以為由東京去輕井沢好快,點知原來要成三個幾鐘。中途响驛站食吓嘢休息咗一陣再起行,下午5點先到酒店。酒店面積好大,設施仲包括滑雪 場,golf 場同 factory outlet 等等,我哋呢兩晚住 cottage , check in 咗仲要坐 suttle bus 去我哋嘅 cottage。Cottage 响滑雪場隔離,外表唔太新淨但裏面都好正,有兩間房連廳,無冷氣但有暖氣設備,地板仲鋪咗暖管,踩上去暖笠笠嘅,成間 cottage 俾我哋感覺好好,好舒服。
放好行李再 call suttle bus 去攞車,揸車出去超市行吓兼買嘢今晚打邊爐。我哋買咗d豬肉、菜、刺身等,d嘢多到食唔曬,食飽就覺覺啦!

沒有留言:

發佈留言