2017年9月26日星期二

三儍襲昇龍道 Day 5 21/8/2017

今日都係好早就要起身,食完簡單嘅早餐就要出發喇,目的地係白川鄉。由名古屋揸車過去要兩個鐘多d,由於白川鄉係文化遺產,係個好出名嘅景點,所以連停車場都好有規模,跟指示泊好車之後,行過咗條橋就到咗白川村。白川村出名係佢嘅雪景,但因為三儍要返學,好難就到冬天嚟旅行,所以揀夏天嚟。夏天天嘅白川村另有一番味道,合掌屋周圍都係稻田,綠油油好舒服,襯埋啡色嘅合掌屋,映相出嚟好靚。三儍未見過合掌屋同稻田,好好奇咁周圍行周圍睇,到咁上下我哋就食午餐喇。


今餐我哋食蕎麥麵,去到麵店已經有唔少人等緊,我哋等咗差唔多半個鐘先可以入坐。我哋叫咗每人一份冷麵,d麵不愧為手打,好彈牙,又有蕎麥香,好好味。食完冰涼嘅麵我哋再响村裏面行下映下相,三儍對路邊嘅水溝最有興趣,因為裏有好多好大條好肥美嘅魚遊緊水。我哋慢慢行,慢慢睇,行到三點幾就揸車上展望台睇下風景,映下相就離開啦。


我哋揸咗半個多d就到咗高山市,今晚住嘅係Associa Hotel,唔
近市中心,响半山腰,算係間幾高級同幾有規模嘅酒店,車駛到門口就有bell boy 幫忙開門同拎行理。check in 完我哋就上房,間房好大好舒服,有好多位俾三儍走動,房嘅view仲好正,可以望到高山市中心,參觀完間房之後我哋就落去搭免費嘅shuttle bus 去高山市食晚餐。


嚟到高山市,就一定要食飛弾牛,我哋去咗好出名嘅丸名食燒肉,燒肉店係由精肉店經營嘅,所以品質一定有保證,我哋叫咗一份飛弾牛燒肉蔬菜併盤,一份A5飛弾牛牛扒併盤,煙肉同埋豬腩肉,我哋先食普通嘅牛肉,雖然係比較次一級,但已經好好味。之後再食A5級嘅牛,簡直無得彈,牛味香濃,肉汁鮮甜,牛肉入口溶化,個人感覺飛弾牛比神戶牛更加好食。呢餐可以食到頂級牛肉連埋酒水大概16仟円左右,其實都算低食。食飽咗我哋就去高山站搭 shuttle bus 返酒店。


雖然酒店嘅佈置同裝修都西式,但其實佢有得浸溫泉,個溫泉泉質好ok,而且仲可以望住高山市嘅夜景同星星嚟浸𠻹。浸完溫泉我哋就休息喇。



day 5 完)

沒有留言:

發佈留言