2017年9月15日星期五

三儍襲昇龍道 Day 3 19/8/2017

今日我哋會開始自駕遊,向昇龍道進發。一早起身食完輕便嘅早餐就check out,奇存行李之後就搭地鐵去京都站,再行過去Times 租車公司。我哋租嘅係7人車,租7日要58千円左右,網上予約租車之後再send e-mail 同和租車公司聯絡,另外租埋ETC card7日嘅中日本高速公路passCEP)、名古屋高速pass NEP)同愛知收費道路passAIP),一共13千円。辦好手續,俾埋錢check 完車就正式開始我哋自駕旅程


我哋先返酒店拎返d行李,再開車向愛知縣方向進法。我哋原本plan 咗今日去三重嘅伊勢神宮同鳥羽,不過揸車落去嘅時間唔短,驚落到去無乜時間行,所以出發前先臨時決定更改行程,去南知多燒嘢食。由京都揸車落去其實要三個鐘,不過今日無乜行程,所以都無乜所謂。燒烤場响海邊,由漁市場附屬經營,泊好車我哋就去收費處book爐,收費段人頭計,大人500円,小童250円,除咗爐之外仲包埋食具同調味料,亦有專人透火,坐好我哋就去付近嘅魚市場買燒嘢食嘅材料。魚市場有好多唔同種類嘅海鮮賣,價錢平又新鮮,我買咗扇貝、蝦、蠔、鮑魚,另外再去燒烤場附設嘅商店買賣肉類腸仔蔬菜同飲品,就開始燒嘢食嘞。其實係三十幾度烈日當空之下燒嘢食簡直係搵命博,但都好值得,因為d嘢真係好好味,食材本身己經好新鮮,經過燒烤之後完全可以發揮佢鮮味,加埋海水嘅喊香同燒烤嘅焦香,好食到不得了。除咗海鮮好正之外,估唔到肉類都咁有水準,尤其d腸仔咬落居然會爆汁,好味。


食到飽飽我哋就揸車離開南知多,去行街。今次唔係去買衫,而係去買汽車用品幫㗎車扮靚,行咗一個鐘左右就走喇,因為要返落去三重龜山市。


我哋响龜山市住係因為預備聴日去鈴鹿跑道樂園。今晚住嘅係 Greens Hotel,雖然係間商務酒店,但就好新淨好企理,間房仲唔細添。放好行李我哋就去食晚餐,由於晏晝嗰餐食得好飽,所以求其响酒店附近食拉麵,不過d嘢都幾唔好食,拉麵湯底勁喊。食完就去附近嘅24小時超市行下,反而超市俾到驚喜我哋,嗰度比想象中大,好多嘢買,我哋買咗水果零食飲品就返酒店,食咗好甜嘅西瓜同提子就休息啦。


(全文完) 

沒有留言:

發佈留言