2017年9月11日星期一

三儍襲昇龍道 Day 2 18/8/2017

因為噚日太攰,所以大家都瞓晏咗,瞓醒就食早餐,早餐係噚日响7-11買嘅炸牛肉三文治,原本以為雪咗一晚會無咁好食,點知牛肉一樣咁juice,同時麵包又無雪到硬哂又無浸到糊咗,好味!


食飽梳洗之後就出發喇。其實京都我哋都嚟咗好多次,但每次逗留時間都唔長,所以都未玩哂,今日我哋就去伏見稻荷大社。我哋行去清水五条站搭京阪本線, 四個站就到咗伏見稻荷站,落車就順住人潮行好快就到,去到天氣嘛嘛,落咗一場大雨,不過好彩嘅係場雨落咗一陣就停。伏見稻荷大社主要用橙紅鮮色做主色,最出名係佢哋嘅千鳥居,所有大大小小嘅鳥居都係由商家或個人捐錢而建,一個個鳥居排成一條又一條隊道,一路依山而建。原本諗住係咁意行下映下相,點知三儍越行越過癮,仲行埋上山,最後行咗一個鐘,身水身汗先肯行返去主殿。落到去見到鳥居造型嘅繪馬,貪得意買咗個嚟祈福,寫完繪馬我哋就行去附近嘅小攤檔食d小食,除咗牛肉串d牛肉好靭之外,蕃薯同蟹柳串都幾好味,食完就搭翻京阪本線去四条,行過去錦市場行街。




去錦市場最大目的係採購食材。海鮮湯料、調味料、茶葉零食等,全部都又平又靚。買完要買嘅嘢之後就去街頭嘅生蠔店嘆下生蠔,食少少嘢稍事休息,生蠔好新鮮好甜,老闆仲好好入送多隻俾我哋食,我哋仲叫咗鯛汁飯,燒蝦等,全部都好好味,食飽抖夠就再行去祇園再食過。


上次嚟京都食過辻利嘅甜品一試難忘,所以今次再食。去到舖頭依舊要排隊,不過人龍唔太長,排咗一陣就可以坐低叫嘢食。我哋叫咗四份甜品,三份係色刨冰另一份係芭菲,全部都好好味,茶味香濃,最正嘅係佢哋嘅每刨冰係由茶雪成冰再整成刨冰,而唔係一般嘅冰上面加糖漿,食完透心涼。


食完刨冰我哋就行去我哋最鐘意嘅鴨川睇下風景,去附近嘅妝藥店行下,再响附近搵地方食食晚餐, 行咗一輪都搵唔到嘢啱食,所以決定返去酒店嘅居酒屋食晚餐。


居酒屋係集團經營嘅,不過食物水準唔錯,串燒炒飯都好好味,飯飽飽就返酒店浸浴休息喇。


day 2 完)

沒有留言:

發佈留言