2017年9月22日星期五

三儍襲昇龍道 Day 4 20/8/2017

今日好早就起身梳洗後就落lobby食早餐。早餐由酒店提供,選擇唔算好多不過都幾好味食完早餐就check out,揸車20分鐘車去鈴鹿市。


我哋今日得一個行程,就係全日响鈴鹿賽道樂園玩。泊好車之後隨住人潮行去入口,去售票處買飛,票價分為淨入場費同入場加任玩票,相差26佰円,但前者每個遊戲都要另外買遊戲卷,唔方便之餘又唔化算,所以最後決定買任玩套票。買咗飛我哋就入場喇。

園裏面分咗唔同嘅園區,我哋先去咗 Putti Town,基本上大部份遊戲唔係揸車就係揸飛機,只不過係唔同種類嘅車,三儍平時都好鐘意車,今日有得俾佢哋自己揸簡直開心到彈起。大部份遊戲都有高度限制,而且好多都要大人陪同先玩得,好彩我哋全部都係買套票,如果唔係都幾麻煩。每個遊戲都有目標,如果達到目標就會得到一張執照做奬勵,我哋揸完警車就揸火車,之後又揸飛機同產剷泥車,玩埋小朋友版嘅格蘭披治賽之後就去 Hello Garden d小朋友d嘅遊戲,玩肚餓就响園內嘅餐廳食晏。


餐廳食物選擇都唔算好多,但價錢都算親民,一份餐都係仟零円,每份餐份量都幾多,算係低食夾大件,食落味道都唔錯,快手食完我哋又去玩啦。


下晝我哋去 Mobi Park Adventure Village d刺激d嘅遊戲,跟住就去 GP Field 睇下3D 電影,坐摩天輪望下鈴鹿賽道,好可惜今日賽道唔開放,如果唔係就可以玩 Circuit Challenger,一嘗响 F1 賽車場揸車嘅滋味。玩到7點左右我哋就離開啦,其實三儍仲未玩哂d遊戲,希望遲d有機會再嚟玩過啦。


我哋揸咗大概一個鐘左右就到咗名古屋,今日我哋會响名古屋嘅名鉄 New Grandb 酒店住一晚,泊好車 check in 咗就上房。間房裝修好新好企理,我哋book 嘅係加床房,除咗2張單人床之外仲有一張單人加床,間房有三張床都仲有位俾三儍走動,都算幾大,我哋放低行李就出去食晚餐喇。


嚟到名古屋,就一定要食好出名嘅幻之手羽先,除咗雞翼外,我哋仲叫咗炸雞、雞軟骨、餃子、炒飯炒麵等,d嘢好好味,尤其d雞翼真係好正,炸到脆卜卜,夠哂味,雖然都幾熱氣,但都忍唔住食咗好多。食飽飽行咗陣便利店就返酒店休息嘞。


day 4 完)

沒有留言:

發佈留言