2017年9月7日星期四

三儍襲昇龍道 Day 1 17/8/2017

暑假大旅行,今次目的地係好hit嘅昇龍道,不過我哋就去唔哂咁多個縣,只係去咗岐阜、愛知同三重縣。

今次我哋搭Jet Star,夜晚9點幾機出發,零晨2點去到大阪,好快咁過咗海關攞埋行李就行去响機場隔離嘅日航關西機場酒店 check in,食埋之前响便利買嘅小食就瞓喇。


瞓醒差唔到10點就起身,先去JR站內用每件¥2000寄送行李去京都嘅酒店,再搭南海電鐵機場急行,唔駛一個鐘就到咗難波站。原本諗住行一陣,但三儍份早餐可能太細份,行咗無耐就叫肚餓,所以我哋就去食午餐。



午餐我哋食壽司,食物水準都ok,魚生都算新鮮,由於肚餓嘅關係,我哋都叫咗好多嘢食,所以埋單都唔平,要萬一円。食完嘢就轉戰梅田繼續行街。


行到開始天黑,大家都有d攰,我哋就搭JR去京都,今明兩晚我哋會响之前住過嘅 Vessel Hotel 住,check in 拎埋之前由機場寄送過嚟嘅行李上房之後我哋就出去食晚餐。今晚去酒店附近食我哋最愛嘅燒肉放題,d燒肉依舊咁有水準,食到飽飽就去附近超市行買埋雪條返酒店食,食完去大浴場沖涼浸浴就休息喇。



day 1 完)

沒有留言:

發佈留言