2013年7月7日星期日

三儍襲九州 day1 7/7/2013

三儍相隔上次旅行一個多月又再出動喇!今次目標係九州,其實原本目的地係大阪同岡山,唔知點解搞搞下變咗去九州;原本只係一家五口去,最後變咗加埋爺爺嫲嫲姑媽姑丈舅公舅婆等一行共13人一齊去玩。今次我哋都係自駕遊,但因為人多嘅關係,我哋要租三駕7人車先可以載曬所有行李同人,而亦因為有3駕車驚其中有車走失(雖然有GPS),所以我哋租咗pocket wifi,用what app 同 zello 聯絡,方便過打電話,亦唔犯法(日本用 walkie talkie犯法嘅呢)。

萬事俱備,一早出發去到機場,會合埋就一齊check in 過海關食早餐,食完早餐去閘口坐陣映下相就予備上機。由於我哋人多,所以迫住打散坐,好彩機程唔太長,二三少尚算合作,日本時間大概4點就到咗福岡機場,過咗海關拎咗行李就到租車公司攞車,搞好哂手續俾晒錢check 埋車大概5點半左右就出發去酒店。




今晚我地住別府嘅杉乃井ホテル,離福岡大概個半鐘車程,我哋中間停過中途站一陣,7點鐘左右就到目的地。酒店好大,除咗溫泉仲有水上樂園,不過可惜我哋行程幾趕,無乜時間留低玩。酒店房好大,係和洋式,即係有兩張床另加榻榻米,榻榻米可以再舖棉被瞓,由於我哋一家5口一間房,一齊瞓榻榻米會舒服過瞓床,所以今晚會瞓榻榻米。


放好行李就落餐廳食晚餐,今晚食buffet,同香港嘅buffet唔同,佢哋嘅buffet無咁豪華,但都算多選擇,日式食物做主打,另有d西式食物,甜品選擇好多,仲有H牌雪糕,飲品任飲,不過啤酒等就要另外俾錢,最正係d牛肉話唒都係和牛,入口即溶,我哋食咗好多。


食飽哋就番房換衫去浸溫泉,溫泉d水質都ok,好舒服,連3少都浸得好開心,浸完溫泉我哋就番房整理行李瞓覺啦。


(Day 1完)

1 則留言: