2013年7月9日星期二

三儍襲九州 day 3 9/7/2013


起身梳洗後就去餐廳食早餐,早餐意外地多選擇,牛奶乳酪仲好好味添!都係嗰句,8件円一泊二食仲有溫泉浸真係好低。  食完早餐我哋響酒店周圍行下映下相,酒店響高原上面,風景幾靚。映完相我哋就返房執好行李check out 喇。


我哋先去半個鐘左右車程嘅九重夢大橋,條穚好似青馬大穚,不過就行人而唔係行車,條橋好高,而且山谷有風,行上去條橋有少少搖,如果怕高都幾驚!行完大穚我哋響手信店買d水果食,坐下抖下再起。




下一站係一個鐘車程嘅大觀峰,嗰度係一個觀望台可以望哂成個南阿蘇,風景好靚好舒服,我哋映下相稍為休息下又再起行。




跟住再去大半個鐘車程嘅阿蘇火山,原先諗住先食個lunch再上火山口,點知去到已經差唔多3點,d食店都已經無開,幾經辛苦先響上火山口嘅䌫車站搵到間食堂有嘢食。食堂食物選擇雖然唔多,不過都ok好食,食飽可以上火山喇。


上火山可以坐䌫車,而我哋就揀自己揸車上去。阿蘇火山係活火山,耐不耐就會爆發,所以探測到有任何火山活動都唔可以參觀,不過好好彩阿蘇火山今日好乖咁瞓著覺,可以俾我哋近距離睇下佢。上去火山沿途都有爆發過嘅痕跡,寸草不生,越近火山口硫磺味越重,上到去泊好車就可以行去火睇火山口,火山口面積好大,仲不斷有煙冒出,咁大個人都係第一次咁近睇個火山口,諗到佢隨時有機會爆其實真係有d驚。



睇完火山我哋就出發去酒店,今晚住リラックスゾート ホテルグリーンピア南阿蘇(Hotel Greenpia Minamiaso),距離火山只係半個鐘車程,所以好早就到咗酒店。間房好大,有三張床,啱唒我哋,間房個view好正,望住酒店自己個公園同阿蘇山,綠油油咁好舒服。由於時間尚早,我哋放好行李就去浸溫泉,個溫泉唔錯,大人細路都浸得好開心。


浸完溫泉我哋就去食晩飯,今晚係半自助型式,前菜白飯甜品同飲品自己拎,主菜就另上。主菜係燒牛肉、酸忌廉煮魚同馬刺,燒牛肉同魚都ok,但馬刺⋯,雖然係呢度嘅名物,但食馬肉真係好麻麻,而且仲係刺身,所以大家都食剩唒,我自己膽粗粗試咗一件,口感似牛肉,但無乜味。食完飯雖然仲好早,但唔知點解好眼瞓,所以乜都唔理,返房瞓覺。


(day 3完)

2 則留言:

  1. 喜歡你的遊記!
    我們都很鍾意九州。
    想請問你們用什麼辦法揾到附近的超市地址?
    另外,Wifi係山林中接收到嗎?
    謝謝

    回覆刪除
  2. 多謝你鐘意我個遊記呀!
    九州真係好好玩,有機會我會再去,不過會揀秋天,因為夏天真係太熱喇!
    超市其實係我哋響GPS度search出嚟,不過用google map都有類似功能,你可以試下。
    我租嘅wifi旦係4G plan,響荒山野嶺都收得好好,仲好快,至少夠我download到game落i pad玩,又可以upload相上face book

    回覆刪除