2013年7月11日星期四

三傻襲九州 day 5 11/7/2013

今朝我地好早就起身,因為book咗10點鐘嘅海豚tour。我哋先去食早餐,早餐好豐富好多選擇,d嘢食好精緻好好味,食飽響酒店映下相欣賞下個無敵海景,之後就上房拎埋d行理check out。


跟住我哋就揸車去附近嘅碼頭,響觀光接待處登記好,夠鐘就上船。我哋一行13人包船,著好救生衣就開船喇。初初以為d海豚响深海,隻船會駛到離岸好遠先睇到,點知原來d海豚真係好鐘意親近人類,開咗船無耐已經見到佢哋嘅蹤影,d海豚數目好多,大概有十幾條,有大有細,一路響船周圍游,好可愛!唔好話小朋友,連我哋d大人都睇得好開心。

一個鐘嘅海豚tour好快就完咗,我哋上岸之後去返接待處拎雪條食。日本人真係細心,咁熱天時出完海之後供應埋雪條俾我哋解渴,讚!我哋食完雪條周圍映下相就走嘞。



下一站就係去食lunch。其實特登改行程嚟天草玩係因為早前睇到電視講天草嘅海豚tour同燒海鮮餐好似好正咁,所以lunch會跟番電視節目介紹嘅餐廳食,之前已經用e-mail聯絡咗餐廳reserve咗海鮮BBQ set,所以去到坐低就有得食。個set份量好多,有帶子、螺、蝦、魚同魷魚,d海鮮好新鮮好肥美,帶子貝類放咗上爐燒到熟就自動打開殼,個set仲有鮑魚,由嬸嬸幫我哋燒好切粒俾我哋,d帶子鮑魚燒得啱啱好,鮮甜多汁又唔韌,其他海鮮都好好味,食完已經好飽,嬸嬸再拎埋預訂咗嘅伊勢海老出嚟,燒好又再食過,伊勢海老啖啖肉,鮮甜爽脆,好味,大滿足!呢度d嘢真係好好味,不過美中不足係呢度無冷氣,咁熱天氣下BBQ真係差d中暑。





食飽飽我哋響餐廳嘅土產店買咗d小食就離開天草,返去福岡啦。由天草揸車番去福岡要成3個幾鐘,中間停過農產品店買咗西瓜同桃拎番香港食。番到福岡已經接近6點半,我哋響附近嘅mall食咗嘛嘛好味嘅拉麵做晚餐,再去酒店check in。酒店係商務酒店,房好細,好勉強先瞓到一家5口,3儍沖好涼就瞓啦,我哋執好行李都休息啦!




(day 5完)

沒有留言:

發佈留言