2013年7月10日星期三

三儍襲九州 day 4 10/7/2013

由於噚晚好早瞓,所以今朝好早就醒咗。我哋先去浸過溫泉,再去食早餐,今朝嘅早餐普普通通,食完就check out喇。原先我哋想去酒店附近嘅物產館行下,點知去到先知今日唔開,唯有開車去附近嘅白川水源。

白川水源故名思意就係泉水嘅源頭,泊好車行過去都係5分鐘左右,入到去除咗個小小嘅神社之外就係一個水池,水池d水好清,清到見底,睇真d原來水池底不斷有水湧出。池邊有d水売同漏斗被人"畢"水飲,d水好冰涼甘甜,我哋又食又拎,飲完再用樽裝d拎走。




行完白川水源我哋就搵附近超市入貨,超市附近原來有間西松屋,為免嘥時間我地兵分兩路,我同dad dad 就去西松屋掃bb用品,三隻怪獸就跟姑媽行超市。我哋響西松屋掃完又平又正嘅bb用品滙合大隊一齊食lunch。今餐去連所炸豬扒店食,雖然話係連鎖店,但點都好味過香港食嘅n倍,食完繼續上路。


下一站係我哋今晚入住,位於天草嘅嘅酒店,由於天草離南阿蘇要差唔多3個鐘頭車程,所要我哋食完lunch就要出發,揸車去天草期間我哋停過物產館買水果今晚食,又停過往天草嘅天門橋展望所映下相,大概5半左右終於到咗酒店,check in咗就上房。




間酒店好新,房都好新,今晚我哋住和式房,雖然房唔大,玄關同日式浴室都齊備。大二三少最開心,因為又可以周地轆。



換好衫我哋就去浸溫泉,原來酒店好大,溫泉晌另一邊,要坐幾分鐘嘅shuttle bus先到。溫泉d水質普普通通,不過因為聽日會番市區無得再浸溫泉,所以我哋都儘情浸。浸完溫泉我哋就邊欣賞天草嘅日落,邊行番酒店預備食晚飯。


晚餐係日式fusion菜,無論菜式、餐廳佈置以致待應嘅service俾我嘅感覺都係好高級,不過三儍無視一齊,依然如故,真係失禮哂。d食物賣相真係好精緻,亦幾好味,不過份量少d,唔多夠飽,食完我哋就去放煙花喇。



酒店有個私人沙灘,可以俾我哋放煙花,煙花之前一早買定無機會放,遇啱呢間酒店有沙灘真係一流。三儍無試過放煙花,所以好好奇,見到有火又要驚又要玩,由於我哋買嘅煙花唔多,好快就放完,不過三儍都好開心。



下一個節目就係水果大食會,d水果係今日買,清甜多汁,好味!食飽飽就番房沖涼瞓覺喇。



(day 4完)

沒有留言:

發佈留言