2013年7月8日星期一

三儍襲九州 day 2 8/7/2013

舒舒服服瞓咗覺好嘅,起身梳洗後就去食早餐,早餐同噚晚一樣都係自助形式,好多選擇,咖啡仲幾好飲。嘆完早餐上房整理好行李就check out,其實呢間酒店唔錯,好多嘢玩,住多一日都唔悶,希望下次有機會再住過啦!


Check out之後第一站我哋就去超市入貨,買番d飲品零食同生果上車食,真係好鐘意行日本嘅超市,d貨又新鮮又靚,價錢又唔貴,滿載而歸再去附近嘅藥房買尿片俾2、3少用,之後再出發去別府地獄。




去別府地獄好近,大概半個鐘車程就到。別府地獄其實係溫泉源頭,分為8個,不過因為天氣太熱,所以我哋只係參觀咗海地獄就去下站。




下一站係九州自然動物公園,個公園同之前去過嘅動物園好唔同,佢嘅佔地好大,足足有幾個山頭,而賣點係有好多非洲動物睇。我哋泊好車就去巴士站等劫動物巴士,期間見到工作人員予備一盆盆嘅飼料,原來除咗睇動物之外仲有得親手餵動物。夠鐘上車喇,坐好之後工作人員就講解乜嘢動物食邊種飼料,而我哋坐嘅「犀牛號」就經過好似侏羅紀公園嘅電閘,進入飼育區。




第一樣見到嘅動物係羚羊,佢哋似乎已經習慣俾人餵,一見架巴士就走哂過嚟攞食,大、2、3少好少咁近距離見到呢d野動物,覺得好得意,架巴士停定我哋就開始餵羊,餵咗一陣就去下一part,餵黑熊。黑熊個樣好可愛,又係見到架巴士自動走埋嚟,餵完就再去下一part


熱身完係時候睇d兇猛d嘅動物,就係萬獸之王-獅子喇!d獅子數量好好,成班圍住架車哮叫,真係幾恐怖,嚇到d細路驚驚,唔敢餵佢哋,要由我代勞。餘下嗰差唔多1個鐘嘅車程我哋見到好多唔同嘅動物,包括梅花鹿、大象丶長頸鹿、犀牛、老虎、斑馬、美洲豹、駱駝⋯。




餵完動物到我哋自己肚餓,雖然個動物園好大仲有其他地方玩,但都要走,要去醫肚喇。我哋去咗最近嘅大mall裏面嘅餐廳食個遲來嘅lunch。我哋今餐食蕎麥麵,都ok好食,食完響mall行咗一陣,就出發去今晚嘅酒店喇!


我哋今晚住久住原コテージ,酒店除咗溫泉之外,仲有個牧場可以騎馬㖭。叫得cottage就真係全木建築,我哋嘅房面積唔大,一眼見哂,好彩都叫做ok舒服,不過酒店位於郊區,周圍都好多小昆蟲,搞到我哋好不安。


放好行李我哋就去酒店餐廳食晚餐,今晚係食燒肉。d食物分量好足,而且好新鮮,呢餐連埋一晩酒店都係8仟円一位,算超值!


食完晚餐我哋再番房開水果party,試下今朝買嘅生果,跟住再去浸溫泉。呢度嘅溫泉比想象中好,泉水好滑,再加上邊浸可邊欣賞香港難得一見嘅滿天見星,真係正到暈,嘆完我哋就番房休息喇!



(day 2完)


沒有留言:

發佈留言