2013年3月26日星期二

三儍襲東京 day1 26/3/2013

餓咗2年,我家三少出埋世,終於可以去東京玩啦。出發前好多人都覺得不可思議,因為兩個大人帶住三個細路去旅行似乎好高難度,但我哋實在太想去旅行喇,又想去睇下為食二少不斷食食食嘅樣,所以心口掛個勇字,出發!


我哋一早出發,去到機場check in 咗之後就先食個早餐,再慢慢行過登機閘口預備上機,之前預備咗個玩具喼比俾二少,佢超開心,拉住個喼四圍行,去到邊拉到邊,哈!又估唔到佢咁有責任心,幾時都記得個喼喎!





話咁快就上機,我哋第一項挑戰嚟喇:要同時handle一大一小bb再加一個細路響take off 同 landing 時坐定定唔扭計;四個鐘嘅機程乖乖哋留響自己嘅位度唔搔擾到人。好彩三儍都好合作,全程都無乜扭計,食完就瞓,瞓醒就玩,話咁快就到東京喇。



到埗後因為有bb,所以可以極速地行priority line過海關,拎行李。到咗入境大堂先拎咗張無乜用嘅 free wi-fi card,再用香港予先買定嘅limousine換票証去counter換到池袋,雖然我哋趕到撘3點25分嗰班車,但可惜架車得番2個位,唔夠我一家5口坐,所以迫住坐下一班遲半個鐘嘅車。




都唔知好彩定唔好彩,下一班車好少人坐,我哋可以坐得好舒服,但唔好彩嘅係勁塞車,足足要3個幾鐘先塞到出池袋。我哋嚟緊5日會住池袋 Metropolitan Hotel,亦即係limousin 嘅總站,雖然貴少少但勝在唔駛推住d行李週街行兼且可以加床,我哋check in咗,上房放好行李就會合早一步到東京嘅朋友出去。原先想去行Akachan買dbb用品同尿片呢幾日用,但因為太塞車而失哂予預算,結果只有去咗Sunshine City嘅玩具反斗城買嘢,再去埋附近嘅西友買早餐小食生果返酒店響用。



買完嘢係時候要食嘢,因為大家都好攰,所以只係響應酒店附近嘅和民解決,雖然只係和民,但日本嘅始終好味d,食飽就返酒店,三儍沖完涼就已經瞓哂,我哋響享用完甜品都休息啦!


(Day 1 完)

沒有留言:

發佈留言