2013年3月28日星期四

三儍襲東京 day 3 28/3/2013

一早起身梳洗完就出發,見時間仲早,先到酒店附近嘅超市行個圈,超市係新開,由酒店行過去只係五分鐘路程,雖然無Sunshine City附近嘅西友咁大,但勝在方便同新淨,行完我哋就出發去上野,先嘆個靚早餐,再𣿬合埋朋友就到上野恩賜公園賞櫻。



原本我哋行程無賞櫻呢項,不過今次嚟東京撞正提早開花,而且呢段時間仲係滿開,唔睇櫻花似乎嘥咗,所以決定加插賞櫻。上野公園係熱門賞櫻地點,去到已經人頭湧湧,我哋慢慢行,邊行邊映相,行到咁上就到涉谷食飯。



午餐我哋去渉谷嘅美登利食壽司,一如以住美登利都係咁長龍,排咗半個鐘之前終於有得食嘞。我哋點咗set,包括茶碗蒸,蟹膏沙律,味噌湯同壽司,d嘢好好味,分量亦好多,飽到攬住個肚走。


食飽咗最好就係行街 shopping,今日最大目標就係去買鞋,行咗涉谷幾間大型百貨公司,終於買到心頭好,仲要兩對咁多!行咗一陣見個肚有空位,係時候食甜品。我哋去咗上次嗰間牛奶雪糕專門店食雪糕,不過唔知係咪太多人買整唔切,所以d雪糕無咁滑,仲有d溶溶地。




食完雪糕就繼續行街,由涉谷行去原宿途中有個小公園,裏面有幾棵開得好靚嘅櫻花樹,入去行咗陣再繼續行街,行完裏原宿再行我最鐘意嘅 Laforet,最後只係用咗半個鐘就掃咗唔少靚衫。




行完街街係時候抖抖,我哋搭metro番池袋,先去東武百貨樓下嘅蛋糕店買蛋糕,再返酒店放低d戰利品,休息一陣就出去食晚飯。今晚去磯丸水產食燒海解鮮,雖然唔算好平,不過真係好好味。食完番酒店沖好涼再食埋好好味嘅蛋糕就瞓嘞!



(Day 3)

沒有留言:

發佈留言